کارلوس کی روش پس از شکست تیم ملی مصر برابر سنگال در فینال جام ملت های آفریقا، به رئیس فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد داده است تا از سمت خود کنار برود.

به گزارش همشهری آنلاین پس از شکست تیم ملی مصر برابر سنگال در فینال جام ملت های آفریقا شایعاتی در خصوص جدایی کارلوس کی روش  از این تیم شنیده شد. این در حالی است که مصر هنوز درگیر رقابت های مقدماتی جام جهانی است. در همین خصوص احمد شوبیر گلر سابق تیم ملی مصر  که به عنوان کارشناس در یکی از  برنامه های تلویزیونی این کشور حضور یافته بود مدعی شد که کارلوس کی روش پس از شکست تیم ملی مصر برابر سنگال در فینال جام ملت های آفریقا، به رئیس فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد داده است تا از سمت خود کنار برود.

او که در برنامه تلویزیونی "به وقت ورزشگاه" از شبکه آن‌تایم اسپورت مصر حضور پیدا کرده بود، با اعلام این موضوع گفت: کارلوس کی روش پس از باخت مقابل سنگال، با جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال مصر به گفتگو پرداخت و به او گفت که اگر رئیس فدراسیون فدراسیون بخواهد، او از سمت خود کناره گیری می کند و حتی بند جریمه فسخ یک طرفه قراردادش را نیز از آنها مطالبه نخواهد کرد.

این در حالی است که رئیس فدراسیون مصر درخواست کی روش را رد کرده و خواستار ادامه حضور کی روش در تیم ملی این کشور شده است.