به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، استفان وینکلمان، مدیر اجرایی فولکسواگن به هفتهنامه آلمانی ولت ام زونتاگ گفت: «پس از هیبریدی شدن، منتظر خواهیم بود تا ببینیم آیا امکان ارائه خودروهایی با موتور احتراق داخلی بعد از سال ۲۰۳۰ وجود خواهد داشت یا خیر.»
یکی از احتمالات زنده نگه داشتن وسایل نقلیه موتور احتراقی از طریق سوختهای مصنوعی است. وینکلمن ماه گذشته گفت که لامبورگینی قصد دارد نخستین مدل تمام الکتریکی خود را در پایان این دهه عرضه کند که بر رویکرد محتاطانهتر پس از اظهارنظرهای سال گذشته مبنی بر برنامهریزی عرضه برای نیمه دوم دهه تاکید دارد.
بیشتر بخوانید:
لامبورگینی و همچنین رقبای کلیدیاش یعنی فراری، استون مارتین و مکلارن، در حال مبارزه با این هستند که چگونه محدوده فعالیت خود را به انرژی باتری تغییر دهند، بدون اینکه عملکرد بالای خودروهایشان که از قیمتهای ممتاز آنها پشتیبانی میکند، از دست بدهند.