ستاره ایرانی پورتو در دیدار با اسپورتینگ لیسبون روی یک صحنه می‌توانست از بازی اخراج شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حاشیه‌های دیدار جنجالی پورتو و اسپورتینگ پس از گذشت یک روز همچنان ادامه دارد. دیدار پربرخوردی که در نهایت با ۴ اخراجی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. ۳ اخراجی این دیدار بعد از سوت پایان بازی بود اما تنها اخراجی در جریان بازی بازیکن اسپورتینگ بود که کارت زرد اولش را در برخورد با مهدی طارمی گرفت. صحنه ای که حالا با یک جنجال رسانه‌ای علیه طارمی همراه شده است.

ویدیو جدید منتشر شده از برخورد طارمی با سباستین کواتس، کاپیتان اسپورتینگ در این مسابقه خبرساز شد، چرا که داور روی این صحنه به اشتباه به بازیکن اسپورتینگ کارت زرد نشان می‌دهد و در ادامه کارت زرد دوم در جریان مسابقه باعث اخراج کاپیتان اسپورتینگ می‌شود. اکنون پس از بررسی این ویدئو مشخص شده که ستاره ایرانی پورتو باید در همان صحنه اخراج می‌شده در حالیکه داور به اشتباه به بازیکن اسپورتینگ کارت نشان می‌دهد.     

سایت leonino در خبر خود با انتشار ویدیویی نوشت که خطا را طارمی انجام داد و داور باید به جای کواتس به طارمی کارت می‌داد. این رسانه نوشت که خطای مهاجم پورتو به قدری بد بود که می‌توانست حتی با مجازات بیشتری همراه شود ولی افتادن او باعث شد تا نظر داور برعکس شود و داور کارتی غیرمنصفانه به کواتس بدهد و علت اصلی اخراج او در این بازی شود.