شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی برابر نساجی مانع از دورقمی شدن رکورد شکست ناپذیری نساجی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین  پرسپولیس در روزی که متفاوت ترین ترکیب خود را به مصاف نساجی فرستاده بود موفق شد ۳ امتیاز حساس را برابر نساجی به دست بیاورد.

سرخ ها که در مشهد به مصاف شاگردان الهامی رفته بودند خیلی زود و در دقیقه ۲ روی ارسال وحید امیری فرصت بسیار خوبی برای کمال کامیابی‌نیا ایجاد کردند تا این بازیکن با یک ضربه سر نخستین گل تیمش را به ثمر برساند.

۷ دقیقه بعد از این صحنه، باز هم پرسپولیسی‌ها روی دروازه نساحی فشار آوردند و این بار روی پاس احسان پهلوان، وحید امیری درون محوطه جریمه نساجی با علیرضا حقیقی تک به تک شد و توانست با یک ضربه پای چپ گل دوم پرسپولیس را در دقیقه ۹ به ثمر برساند.

بعد از این گل بازی دو تیم  با سرعت بالایی در جریان بود و روی یکی از رفت و برگشت ها بود که نساجی موفق شد یکی از گل ها را جبران کند.

در دقیقه ۱۶، شاگردان ساکت الهامی با حرکتی از سمت چپ به گل رسیدند. رضا جعفری با ورود به درون محوطه جریمه پرسپولیس بعد از جا گذاشتن حامد لک، توپ را در عرض برای کریم اسلامی فرستاد و این بازیکن در دقیقه ۱۶ گل اول نساجی را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

اما شاگردان یحیی گل محمدی در دقایق پایانی نیمه اول می توانستند دوباره اختلاف را به ۲ گل برسانند که موقعیت عالی سرخ ها در دقیقه ۴۵، با شوت پای راست عبدی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در نیمه دوم اما بازی تب و تاب نیمه اول را نداشت و پرسپولیس تلاش کرد تا نتیجه بازی را حفظ کند. هر چند نساجی یکی دو موقعیت خوب خلق کرد که در نهایت به گل تبدیل نشد. شاگردان الهامی البته در دقیقه ۷۹ به دلیل اخراج کلانتری ۱۰ نفره شدند تا سرخ ها در ادامه بازی کمی خیال شان از کسب ۳ امتیاز راحت شود. اما در حالی که بازی می رفت با همان نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد حامد پاکدل روی اشتباه مدافع نساجی و توپ ربایی از او گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا سرخ ها به ۳ امتیاز مهم خارج از خانه برسند.

پرسپولیس با این برد 38 امتیازی شد و موقتا کنار استقلال در صدر جدول قرار گرفت. هرچند تفاضل گل آبی ها بیشتر است.