در سومین شب از آغاز رسمی جشنواره موسیقی فجر، تالار وحدت تهران میزبان کنسرتی از ارکستر «راز و نیاز» به خوانندگی سالار عقیلی بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت رسمی از ۲۲ بهمن آغاز شده که در سومین شب از آغاز رسمی، تالار وحدت تهران میزبان کنسرتی از ارکستر «راز و نیاز» به خوانندگی سالار عقیلی بود. عقیلی در این اجرا یکی از قطعات جدیدش را که هنوز منتشر نشده، برای مردم خواند.

عقیلی که مدتی قبل خود و گروهش را از اولین قربانیان کرونا معرفی کرده بود و از این طریق به کنسرتی اشاره داشت که اسفند ۹۸ پس از شیوع کرونا حتی با وجود بلیت‌فروشی کنسل شد، با انجام واکسیناسیون و از سرگیری کنسرت ها، بار دیگر فرصت یافت تا پنجم بهمن در کنسرتی به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر، در حضور تماشاگران به روی صحنه برود. او همچنین چند روز  قبل در جریان اکسپوی دبی و روز ملی ایران، در امارات روی صحنه رفته بود.

این خواننده در اجرای دیشب قطعاتی چون دلبر جان، شرح روزگار (با ترانه‌ای از محمد صالح‌علا برای تیتراژ فیلم «کن – پامنار»)، سرو زیر آب، خوشه‌چین، مادر، لیلای من، کجایی، حانیه، چه بگویم، تبریز در مه، ایران جوان و از تنهایی گریه مکن را در حضور مردم اجرا کرد.

تالار وحدت در ساعت ۲۱:۳۰ میزبان ارکستر «راز و نیاز» به خوانندگی سالار عقیلی شد. این اجرا علی‌رغم جمعیت کمی که در طبقه اول و سالن اصلی به خود دید، در جایگاه ویژه و بالکن، با تراکم بیش از حد نفرات همراه بود که شرایط را به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا، دشوار می کرد.

سر و صدای خردسالانی که همراه با والدینشان به سالن آورده شده بودند، در مقاطعی فضایی نه چندان دلچسبی را ایجاد کرده بود.