تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابت های لیگ برتر در تبریز به دیدار تراکتور سازی رفت وموفق شد رکورد شکست ناپذیری خود را افزایش دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار استقلال زبیر نیک نفس هافبک خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و فرهاد مجیدی وریا غفوری کاپیتان تیمش را از ابتدا به میدان نفرستاد. در همان ابتدای بازی  ارسال مهدی مهدی پور از روی کرنر با ضربه سر ژستد به تیر دروازه میزبان برخورد کرد تا بخت با استقلال یار نباشد. در این نیمه نریمان جهان با شلیکی محکم دروازه استقلال را تهدید کرد. در نیمه دوم باز هم کوین یامگا  یک موقعیت خوب گلزنی را ازدست داد. 

در ادامه و در دقیقه ۷۰ امیرحسین حسین‌زاده  مهاجم آبی پوشان رو یک ضد حمله موفق شدوارد محوطه جریمه تراکتور شود و باضربه ای زیبا توپ را از فراز دستان اخباری به گل اول تیمش تبدیل کند. در دقایق پایانی بازی تراکتور برای جبران گل خورده با تغییر در ترکیب خود و آمدن عباس زاده سعی داشت تا گل خورده را جبران کند اما باز این آبی ها بودند که بار دیگر توسط یامگا فرصت طلایی گلزنی را از دست دادند. در نهایت این بازی با نتیجه یک برصفر به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان مجیدی با این پیروزی همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ باشند و با ۴۴ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.