اولین سریال مهران احمدی، بازیگر سریال پایتخت، با نام «بی‌گناه»، این روزها در تهران در مرحله تصویربرداری است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، «بی‌گناه» اولین سریال مهران احمدی در نمایش خانگی این روزها در تهران در حال تصویربرداری است و گروه، بعد از اتمام مراحل ضبط در زمان حال، مشغول فیلمبرداری سکانس‌های باقیمانده زمان گذشته هستند.

«بی‌گناه» جدیدترین محصول فیلیمو به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که سال گذشته با سریال «هم‌گناه» در نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد.

سریال بی‌گناه، موضوع عاشقانه درام دارد و داستان یک خانواده را روایت می‌کند کـه اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند. در خلاصه داستان این سریال که یک درام اجتماعی است، آمده: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود، به ایران برمی‌گردد. خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب …»

 مهران احمدی قرار است علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر این مجموعه هم جلوی دوربین برود. علاوه بر او محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان و ماهور الوند هم برای حضور در «بی‌گناه» قرارداد امضا کرده‌اند.

این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است که به زودی به نمایش درمی‌آید.

مصطفی کیایی که همراه برادرش از سرمایه‌گذاران پلتفرم «فیلم‌نت» هستند، قرار است سریال را خود را برای پخش از پلتفرم «فیلیمو» تهیه کنند.