همشهری آنلاین: هفته هشتم از دور رفت بیست ویکمین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه با انجام یک دیدار و روز جمعه با چهاردیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار از هفته هشتم در روز پنجشنبه فولاد مبارکه سپاهان میزبان آلومینیوم اراک است و در روز جمعه گچ فارسان شهرکرد، هپکواراک، ابومسلم سبزوار و فولاد نوین سپاهان به ترتیب میزبان هیات هندبال کرمان، مس کرمان، ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی هستد.
در این هفته تیم ذوب آهن اصفهان 12 امتیازی که برای قهرمانی نیم فصل به یک پیروزی نیاز دارد میزبان ابومسلم سبزوار که با 5 امتیاز در رده هشتم قرار دارد، است.

فولاد مبارکه اصفهان که با 10 امتیاز و اختلاف گل کمتر نسبت به تیم های پارس جنوبی وهپکو اراک در رده چهارم جدول می باشد میزبان آلومینیوم اراک است . این تیم با شش امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

تیم گچ فارسان شهرکرد که هفت دیدار گذشته خود را واگذار کرده و بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاده است میزبان هیات هندبال کرمان 9 امتیازی است .هیات کرمان هم اکنون در رده پنجم است.

تیم هپکو اراک که با 10 امتیاز و اختلاف گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد این هفته میزان مس کرمان شش امتیازی است که در مکان ششم می باشد.

فولاد نوین که از هفت بازی گذشته فقط 2 امتیاز کسب کرده و درجایگاه نهم جدول است، میزبان پارس جنوبی دوم جدولی است.