شاگردان فرهاد مجیدی با یک پیروزی یک بر صفر دیگر اختلاف شان با پرسپولیس را به ۵ امتیاز رساندند.

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجرشهید سپاسی رفت. در این دیدار استقلال چند بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت که این موضوع باعث شده بود تا ترکیب آبی ها خصوصا در خط دفاعی تغییراتی مهم داشته باشد.

 نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. این در حالی است که استقلال در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی خلق کرد اما بازیکنان قدر این فرصت‌ها را ندانستند.

با شروع نیمه دوم اما اشتباه زنده روح هافبک فجرسپاسی در محوطه جریمه باعث شد تا آبی ها به گل برسند.

در این صحنه کرنر ارسالی مهدی پور در دهانه دروازه به دانشگر رسید که این بازیکن نتوانست از این توپ استفاده کند. در ادامه در حالیکه زنده روح توپ را در اختیار داشت، به جای دور کردن توپ تصمیم گرفت تا در محوطه جریمه با پاس رو به جلوی زمینی هم تیمی خود را صاحب کند که این اتفاق باعث شد تا توپ به سلمانی برسد و او هم با ضربه ای از کنج شش قدم دروازه فجر را باز کند.

در ادامه بازیکنان فجر سپاسی جل وکشیدند اما این تیم توان گلزنی به استقلال را نداشت. شاگردان کلانتری که ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتند در این بازی هم موفق به گلزنی نشدند تا استقلال با این پیروزی ۴۷ امتیازی شده و با ۵ امتیار اختلاف در صدر جدول از پرسپولیس فاصله بگیرد.

کارت زرد: بهزاد غلامپور( مربی)، روزبه چشمی، رودی ژستد ( استقلال) دانیال کردستانی( فجرشهید سپاسی)

کارت قرمز:

گل:جعفر سلمانی دقیقه ۵۴

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رودی ژستد.

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فجرشهید سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، دانیال کردستانی، یوسف وکیا، اتابک زارعی، فرزان دانا، محمد کاظمی

سرمربی: علی اصغر کلانتری