تیم پورتو با درخشش مهدی طارمی در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ به یک پیروزی باارزش رسید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌ پورتو در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون میزبان رفت که این دیدار با نتیجه ۲-۱ با درخشش مهدی طارمی به سود پورتویی‌ها به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با حملات هر دو تیم روی دروازه‌های یکدیگر آغاز شد، اما بازیکنان پورتو و اسپورتینگ با دوندگی بالای خود مانع از گلزنی یکدیگر شدند تا دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم این تیم اسپورتینگ بود که در دقیقه ۴۹ توسط سارابیا روی یک ضربه شروع مجدد تمرین شده به زیبایی دروازه پورتو را کرد.

بعد از این گل پورتویی‌ها روی دروازه اسپورتینگ سراسر حمله شدند تا اینکه در یک صحنه مدافع اسپورتینگ روی اوانیلسون خطای پنالتی انجام داد و ستاره ایرانی پورتو در دقیقه ۵۹ گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بازیکنان پورتو بعد از این گل روحیه مضاعف گرفتند و در دقیقه ۶۴ روی هنرنمایی طارمی، ستاره ایرانی با یک پاس فوق‌العاده مهاجم پورتو را در موقعیت گل قرار داد و اوانیلسون موفق به زدن گل دوم پورتو شد.

در ادامه حملات اسپورتینگ به جایی نرسید تا پورتو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در خانه حریف به یک پیروزی با ارزش برسد.

منبع: همشهری آنلاین