به مناسبت هفته منابع طبیعی ٢١ هزار اصله نهال در منطقه ٢٠ کاشته می‌شود.

همشهری آنلاین - رابعه تیموری:شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : «این اقدام با هدف بهبود فضای سبز منطقه و گرامیداشت هفته منابع طبیعی انجام و ٢١ هزار اصله درخت توسط شهروندان و مدیریت شهری منطقه ٢٠ در منزل شهروندان، فضاهای عمومی و مراکز اداری منطقه غرس می‌شود. »
«سید محمد ناظم رضوی» به برگزاری مراسم روز درختکاری در این منطقه اشاره کرد و افزود : «در این مراسم که روز دوشنبه ١٦ اسفند و همزمان با روز درختکاری برگزار می‌شود، ٩٠٠ نهال کاشته و تعدادی از آنها به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ٦ شهید مدافع سلامت منطقه و دیگر شهدای شهر ری نامگذاری می‌شود. »


ناظم رضوی توسعه فضای سبز را از اهداف مدیریت شهری منطقه ٢٠ برشمرد و اعلام کرد : «امسال در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای، فضای سبز محله‌های مختلف منطقه بهبود پیدا کرد و بوستان دوستدار کودک در محله ١٣ آبان، بوستان گلشنی در محله شهادت، بوستان غدیر میثم در ناحیه ٦ و بوستان‌های مینیاتوری باران١ و باران ٢ در باغراه جوانمرد قصاب احداث شدند. »
به گفته شهردار منطقه ٢٠ مراسم روز درختکاری فردا ساعت ١٠ با حضور تعدادی از مسئولان، شهروندان و خانواده شهدای منطقه در خیابان شهید پریشانی برگزار می‌شود.