پرسپولیس در روزی که نیاز شدید به ۳ امتیاز برابر نفت داشت روی عملکرد ضعیت دروازه بانش شکست خورد.

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این مسابقه  با برتری دو بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت. بازی در نیمه اول هنوز گرم نشده که حامد لک به یک باره آن را داغ کرد. در دقیقه ۶ ارسال محمدرضا غبیشاوی روی دروازه پرسپولیس با اشتباه عجیب گلر سرخ ها همراه شد و پس از رها شدن توپ از دست دروازه‌بان سرخ‌ پوشان تلاش وی برای جلوگیری از ورود آن به درون دروازه راه به جایی نبرد تا گل اول صنعت نفت به این شکل به ثمر برسد.

شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه نیمه اول تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند اما یکی دو موقعیت عالی این تیم در این نیمه با درخشش گلر نفت آبادان بی نتیجه ماند.

در نیمه دوم یحیی گل محمدی با خارج کردن محمد شریفی و آوردن تمیروف تلاش کرد تا تیمش چهره هجومی تری به خود بگیرد. بازیکنی ازبکستانی در این نیمه تحرک زیادی داشت اما به هم ریختگی پرسپولیس در حملات باعث شد تا او موقعیت چندانی پیدا نکند.

در ادامه و در دقیقه ۷۵ نفوذ بازیکنان صنعت نفت از جناح چپ پرسپولیس باعث شد تا مهدی ترابی به سادگی جا بماند و پاس زمینی به پشت هجده قدم ضربه دقیق مطلق زاده به گل دوم این تیم تبدیل شد. لک روی اینگل هم جایگیری اشتباهی داشت و تقریبا چارچوب دروازه را گم کرده بود.

در دقایق پایانی تعویض های گل محمدی بی اثر بود تا سرخ ها دومین باخت خود در این فصل را تجربه کنند و با همان ۴۵ امتیاز فاصله شان با صدر جدول به ۶ امتیاز برد.

داور: محمد حسین زاهدی‌فر

کمک ها: حسین مرادی و علیرضا مرادی

کارت زرد: حسن بیت ‌سعید، محمد خرمگاه(مربی) از صنعت نفت/ مهدی عبدی و محمد عسگری(آنالیزور) از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل‌: حامد لک(۷) گل به خودی برای صنعت نفت

ترکیب صنعت نفت آبادان:‌ فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم‌ تهی‌دست، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری، حسن بیت‌ سعید و شروین بزرگ

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس:‌ حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی