سامانه جدید اطلاع رسانی شرکت بورس کالای ایران، به نشانی www.ime.co.ir راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، در سامانه جدید اطلاع رسانی این بورس، نمایش لحظه‌ای تابلوی معاملات، نمایش عرضه‌های داخلی با اختلاف زمانی 5دقیقه  نمایش عرضه‌های صادراتی یک هفته قبل از عرضه آن در تالار معاملات فراهم شده است.

تاسیس استودیو خبری بورس

معاون اجرایی سازمان بورس گفت: عملیات اجرایی استودیو خبری بازار سرمایه در ساختمان جدید این سازمان آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، احمد احمدپور افزود: با راه‌اندازی این استودیو خبری اطلاعات سریع‌تر، دقیق‌تر و شفاف‌تر از زبان مسئولان و مدیران بازار سرمایه در اختیار  افراد قرار خواهد گرفت.

عرضه سهام بانک ملت؛ آبان ماه

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد: 5درصد سهام این بانک در آبان ماه سال‌جاری در بورس عرضه خواهد شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی دیواندری گفت: 5‌درصد از سهام بانک نیز با  اقساط بلندمدت در اختیار کارکنان آن قرارخواهد گرفت.

سود 100 میلیارد تومانی شاهد

شرکت سرمایه‌گذاری شاهد امسال 35میلیارد تومان سود تقسیم می‌کند. عزیزالله عصاری، مدیرعامل این شرکت در مجمع عمومی صاحبان سهام گفت: شرکت شاهد در سال مالی منتهی به خرداد 87، در چند مقطع پیش‌بینی سود را از 370 ریال به سطح 817ریال افزایش داد. فعالیت شاهد در بخش مسکن و ساختمان موجب شده تا برای سال مالی 88 نیز شرکت پیش‌بینی سود 109 تومانی را اعلام کند. عصاری در پایان از تحقق سود 100میلیارد تومانی شرکت در سال 89 خبر داد و افزود: تحقق این سود در شرایطی رخ خواهد داد که سود 100میلیارد تومانی برای سال 90 پیش‌بینی شده بود، اما پیش‌بینی ما برای سال 90 تحقق سود 130میلیارد تومانی است. در مجمع سرمایه‌گذاری شاهد مقرر شد به ازای هر سهم 50 تومان سود نقدی تقسیم شود.