ویدئویی را که مشاهده می‌کنید فرار همزمان یک بوفالو از گله شیرها و کروکدیل را نشان می‌دهد. این ویدئو مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، بنا به گزارش IG News، این بوفالو همزمان موفق شد از دست گله‌ای از شیرها و همچنین یک کروکدیل جان سالم به در ببرد. در ابتدای این ویدئو این بوفالو در حالی که مورد تعقیب شیرهای ماده قرار گرفته دیده می‌شود. لحظاتی بعد این حیوان برای نجات خود وارد آب رودخانه می‌شود.

اما این پایان ماجرا نبود. در حالی که بوفالو با شنا کردن قصد عبور از رودخانه را دارد پس از رسیدن به وسط رودخانه از سوی یک کروکدیل مورد حمله قرار می‌گیرد. با این حال او برای دومین بار پیاپی نیز موفق می‌شود از این حمله جان سالم به در برده و فرار کند. این بوفالو دوباره از رودخانه خارج شده و خود را در محاصره شیرها می‌بیند. بار سوم گله‌ بوفالوها به نجات او آمده و بار دیگر این بوفالو نجات می‌یابد.

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران تلاش این حیوان برای فرار از مرگ را مورد تمجید قرار دادند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۷۵۰۰ بیننده داشته و ۵۰۰ لایک دریافت کرده است.