همشهری آنلاین: اسامی پذیرفته شدگان 6 رشته با آزمون و بدون آزمون دکترای تخصصی سال 87 دانشگاه آزاد اسلامی پنجشنبه دوم آبان از طریق پایگاه اعلام نتایج آزمون‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون: در ادامه اعلام نتایج رشته های دکترای تخصصی سال 87 که در مهر انجام شد، کارنامه داوطبان 6 رشته دیگر با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی سال 87 دانشگاه آزاد اسلامی پنجشنبه 2 آبان از طریق پایگاه اعلام نتایج آزمون‌ها به نشانی www.azmoon.com منتشر می‌شود و داوطلبان بدون آزمون با شماره پرونده‌، مشخصات فردی و داوطلبان با آزمون نیز با شماره داوطلبی و مشخصات فردی می‌توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

در ادامه این گزارش در خصوص عناوین رشته‌های دکترای تخصصی تصریح شده است : داوطلبان برای مشاهده نام و کد این 6 رشته می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net مراجعه کنند.

در پایان این گزارش آمده است: پذیرفته شدگان می‌توانند روزهای دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 آبان 87 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

ضمناً پذیرفته شدگان جهت‌آگاهی از نحوه و مدارک ثبت نام می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.azmoon.net مراجعه و یا روزنامه آفرینش پنج‌شنبه 2 آبان را تهیه کنند.