گروه سیاسی: پس از تلاش‌های مکرر صهیونیست‌‌ها در طول ۱۲ سال گذشته، دادستان دولت فدرال آرژانتین با مطرح کردن مجدد پرونده اتهام دخالت ایران در سوء‌قصد به یهودی‌های آرژانتین، موج جدیدی از اتهامات را متوجه جمهوری اسلامی‌ایران کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با مردود شمردن این ادعاها، گفت:  جمهوری اسلامی‌ایران خود قربانی اقدامات گوناگون تروریستی بوده و هزینه‌های انسانی، مادی و معنوی سنگینی را متحمل شده است.
«سیدمحمدعلی حسینی» با اشاره به مصادیق متنوع فساد قاضی گالیانو و احکام صادره از سوی قاضی معتبر انگلیسی مبنی بر تبرئه دیپلمات ایرانی و همچنین اقدام شورای اجرایی و مجمع عمومی اینترپل در عدم تأیید اتهامات وارده، مصادیق فوق‌الذکر را نشانگر بی‌پایه بودن ادعاهای مطروحه درمورد هر گونه دخالت جمهوری اسلامی‌ایران دانست.
کاردار ایران در آرژانتین هم اتهامات اخیر دادستان این کشور علیه ایران و مرتبط دانستن ایران با انفجارهای 1994 در بوئنوس آیرس را بی‌پایه و اساس خواند و آن را تلاشی برای یافتن سپر بلا در این مورد دانست.به گزارش ایسنا، محسن بهاروند، در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس، گفت که دولت ایران انفجار مرکز یهودیان در سال 1994 که منجر به کشته شدن 85 تن و زخمی‌شدن 200 تن دیگر انجامید را محکوم کرده  و آن را اقدامی ‌ناگوار خواند.
دادستان کل کشور هم بازگشایی پرونده انفجار ساختمان یهودیان در آرژانتین را پس‌از افتضاح‌های مکرر این پرونده، درجهت اهداف صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برای انحراف افکار عمومی‌ دنیا عنوان کرد.
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر آرژانتین را اقدامی‌ بسیار مثبت خواند