تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

رییس اداره تصادف پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده بر اثر برخورد خودروی متواری با وی در مسیر بزرگراه آزادگان نرسیده به الغدیر در ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی‌اصغر شریفی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۲۰:۱۵ پنج شنبه شب و در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب لاین اصلی نرسیده به الغدیر یکدستگاه خودروی متواری با عابر پیاده برخورد که منجر به فوت عابر می‌شود.

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس بزرگراه درمحل حاضر شده و نسبت به بررسی علل حادثه اقدام و مستندات مربوط و اظهارات شاهدین را در خصوص این حادثه جهت سیر مراحل قانونی در اختیار عوامل انتظامی قرار دادند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قطعا راننده متواری بدلیل عدم کمک به مصدوم و متواری شدن از صحنه حادثه مورد تشدید مجازات قرار خواهد گرفت.

سرهنگ شریفی از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان از عرض بزرگراه‌ها عبور نکنند و حتما از پل‌های هوایی و محل‌هایی که جهت تردد در نظر گرفته شده است استفاده کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.