استقلال در ضربات پنالتی برابر نساجی شکست خورد تا از صعود به نیمه نهایی جام حذفی باز بماند.

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در نیمه اول دو تیم تنها دو موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند. در دقیقه ۸ توپ‌ربایی امیرحسین حسین‌زاده او را در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار داد که ضربه نهایی وی دقت کافی را نداشت و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.  در دقیقه ۲۴ هم ضدحمله نساجی با حرکت صابر حردانی موقعیت خوبی را برای شاگردان الهامی ایجاد کرد که شوت حردانی به تیر دروازه استقلال خورد.

اما نیمه دوم شاگردان فرهاد مجیدی چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفتند که موقعیت تک به تک حسین زاده و  ضربه آمانوف از داخل محوطه ۶ قدم با بدشانس آبی ها بیرون رفت. حقیقی در ادامه شوت عالی حسین زاده را هم با یک مهار عالی به بیرون فرستاد  تا مانع باز شدن دروازه اش شود.

در دقایق پایانی اما یک صحنه مشکوک درون محوطه استقلال اتفاق افتاد که داور در وقت تلف شده اعتقادی به پنالتی نداشت. ثانیه هایی قبل از پایان بازی هم صالح حردانی که در نیمه دوم به میدان آمده بود درون ۱۸ قدم با یک حرکت تکنیکی پیشروی کرد اما ضربه او به تیر افقی خورد. کادر فنی استقلال و مجیدی در این صحنه معتقد به گل شدن توپ بودند و  شدت به داور بازی اعتراض کردند. این اتفاق در حالی افتاد که توپ بعد از اصابت به تیر حتی با فاصله از تیر عمودی و خارج از چارچوب به زمین خورده بود.

در نهایت دو تیم بدون به ثمر رساندن گل به استقبال وقت اضافه رفتند. در وقت اضافه هم تلاش بازیکنان نساجی برای بسته نگه داشتن دروازه تیمشان نتیجه داد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی تمام بازیکنان نساجی پنالتی خود را تبدیل به گل کردند اما آمانوف موفق نشد تا ضربه چهارم استقلال را تبدیل به گل کند تا به این ترتیب اولین جام فصل از دست آبی ها برود. حقیقی در این دیدار ستاره نساجی بود که با گرفتن پنالتی بازیکن ازبک شب درخشان خود را کامل کرد.