همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: با احداث مسیر دوچرخه‌رو و اسب‌رو در اراضی عباس آباد، درشکه‌های این مسیر توسط اسبچه‌های خزری حرکت خواهند کرد.

بهنام اتابکی، افزود: مسیر دوچرخه‌رو و درشکه رو اراضی عباس آباد 3.5 کیلومتر طراحی شده است که درشکه‌های این مسیر توسط اسبچه‌های خزری که نژادی کاملا ایرانی دارند و کوچک‌تر از اسب‌های معمولی هستند، حرکت می‌کند.

وی با بیان این که همه پروژه‌های اراضی عباس آباد بر اساس برنامه زمان در حال اجراست، افزود: عملیات ساخت ساختمان منظومه شمسی نیز به شکل کره‌ای گرد در بزرگراه همت و جنوب سازمان بنادر و کشتیرانی آغاز شده است.

اتابکی در مورد روند پیشرفت پروژه باغ هنر گفت: زمان‌بندی این پروژه به جز سالن 5600 نفره آن 30 ماهه است که کار آن آغاز شده و ساخت سالن آن نیز با طراحی ویژه ای 4 ساله برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات ساخت دریاچه مازندران نیز آغاز شده است که این دریاچه در اطراف مسیر دوچرخه‌رو و درشکه رو قرار دارد‌.

به گفته مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد، بوستان آب و آتش، بوستان بنادر و کشتیرانی، پل‌های ابریشم، ساختمان منظومه شمسی، دریاچه و پارک نوروز، شش پروژه‌ای هستند که  تا 22 بهمن امسال افتتاح خواهد شد.