ناصر قراگزلو: محمود یاوری سرمربی فصل قبل برق شیراز به این دلیل با مسئولان این تیم به توافق نرسید که بضاعت تیمش را برای حضور در لیگ‌برتر کافی نمی‌دانست اما عباسی با تمام داشته‌های برق شیراز مسئولیت فنی این تیم را برعهده گرفت و پس از یک شروع خوب در سه بازی اخیر همراه این تیم موفق نبوده است.

عباسی پس از شکست مقابل پیکان با ما صحبت کرد و به سئوالات همشهری پاسخ داد.

  • در ادامه روند ناموفق تیمتان در چند بازی اخیر، دیدار مقابل پیکان را نیز به این تیم واگذار کردید.

خودکرده را تدبیر نیست به هر حال با نتایجی که ما به‌دست آوردیم انتظارات از خودمان را بالابردیم و شاید به همین دلیل رسانه‌ها و فوتبالدوستان، حالا انتظار بیشتری از ما دارند اما حقیقتا، پیکان طبق پیش‌بینی‌ها نیمه اول را خوب بازی کرد چون نمی‌خواست صدر جدول را از دست بدهد اما در آخرین دقایق نیمه‌اول تیم ما گلی دریافت کرد که متعاقبا وضعیتش را دچار تزلزل کرد. به علاوه لطفی (بازیکن تیم مقابل) مورنو بازیکن ما را به شکل غیرمتعارفی مصدوم ساخت تا مجبور شویم با تک فوروارد در نیمه دوم به کار خودمان ادامه بدهیم با این وجود حق ما در نیمه دوم باخت نبود و می‌توانستیم در بازی با پیکان با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

  • اما شما در بازی‌های قبلی هم شکست‌های بدی را متحمل شدید.

فراموش نکنید ما چند بازیکن موثر تیممان را به ‌خاطر مصدومیت از دست دادیم و جدا از بازی راه‌آهن که حق ما باخت بود در چند دیدار دیگر از جمله بازی با پیکان اصلا مستحق باخت نبودیم اما من مطمئن هستم تیم برق بر می‌گردد و من در این گفته‌ام شک ندارم.

  • قبول دارید که اگر ابتدای فصل روی جذب بازیکن خوب اصرار نمی‌کردید در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه نمی‌شدید؟

به خوبی می‌دانم اگر 4 بازیکن همطراز دیگر مانند کریمیان، شیری، زارع و یزدانی به برق می‌آوردم شرایط ما بهتر می‌شد اما زمانی که قصد جذب بازیکن داشتم بازیکنان مورد نظر من حرف از 350 میلیون تومان را مطرح می‌کردند بنابراین مجبور شدیم به جذب بازیکنان دیگری روی بیاوریم. با این وجود من اعتقاد دارم در حال حاضر هم در مخمصه قرار ندارم و می‌توانم با همین شرایط به بهترین نحو ادامه بدهم، ضمنا از مسائل مالی گذشته، من بازیکنی را قطعا به برق می‌آوردم که در حد زارع، شیری، کریمیان یا یزدانی باشد نه پایین‌تر از آنها.

  • عملکرد تیمی برق بعد از اولین باخت فصلش مقابل پرسپولیس، واقعا متزلزل بوده.

من فکر می‌کنم با توجه به داشته‌هایم بد نتیجه نگرفته‌ام و با یک بازی کمتر تیمم در رده پنجم قرار گرفته و با این تفکر، فکر می‌کنم با توجه به جوان‌های تیم در آینده نتایج خوبی را نیز به دست خواهیم آورد.  مثلا در بازی با پیکان من برای اولین بار از آرمن هنرور در پست دفاع میانی استفاده کردم که واقعا خوب کار کرد واز  او رضایت کامل دارم. مطمئن باشید در آینده هم اتکای خاصی به جوانان تیمم خواهم داشت و از اعتماد به آنها پشیمان نخواهم شد.

  •  فکر می‌کنید تا چه زمانی از حمایت هیات‌مدیره و مدیرعامل برخوردار خواهید بود؟ 

آمادگی هرگونه تصمیمی را در مورد خودم دارم اما قطعا بدانید تا روزی که من هستم با تمام وجود تلاشم را برای موفقیت برق انجام خواهم داد و از حمایت مدیرعامل و هیات‌مدیره تیم هم تشکر می‌کنم.

  • برخی اعتقاد دارند تیم شما از بازی ابومسلم بر می‌گردد.

خودم هم اعتقاد دارم تیم ما از بازی خانگی‌مان مقابل ابومسلم برمی‌گردد و ابومسلم می‌تواند سکوی پرتاب مجدد ما در لیگ باشد. تیم ما در چند بازی گذشته چند بازی بسیار پرفشار مقابل استقلال، پرسپولیس و پیکان را سپری کرد که مطمئنا به هر تیمی می‌تواند فشار زیادی را وارد کند.

  • چرا در چند بازی گذشته کمتر به فرید عابدی آقای گل تیم‌تان اعتنا کردید؟

فرید به لحاظ بدنی و روحی در این اواخر شرایط خوبی را نداشت و  در نتیجه  صبر کردیم تا او به شرایط خوب خودش باز‌گردد و به همین دلیل هم با بازی دادن یک‌نیمه‌ای مقابل پیکان، او را به شرایط خوب گذشته بازگرداندیم.

  •  در پایان نیم فصل چه رتبه‌ای را برای تیمتان پیش‌بینی می‌کنید؟

من به تیمم سخت خوشبین هستم و جدا از بازی راه‌آهن در سایر دیدارها از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. تیم برق به شرایط خوب گذشته‌اش باز خواهد گشت و در پایان نیم فصل اول جزو4 یا 5 تیم اول لیگ خواهد بود.

  •  در نیم فصل دوم چه جایگاهی را برای برق شیراز متصور هستید؟

فعلا نمی‌خواهم در مورد تیمم پیش‌داوری کنم اما حقیقتا اگر چهار بازیکن جدید را به تیممان اضافه کنیم و چند بازیکن آسیب‌دیده نیز به جمع بازیکنان ما اضافه شوند باز هم به همان تیم برق اوایل فصل تبدیل خواهیم شد.