به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبسایت موتور۱، شاید با مدلهای این برند با موتور بامو آشنا باشید، اما هیچ موتوری با منشا باواریایی زیر کاپوت آن وجود ندارد. در واقع این رودستر برقی است.
یک واقعیت جالب دیگر این است که دو موتور الکتریکی همیشه به معنای تمام چرخ متحرک نیستند، زیرا در این برنامه، هر دو در پشت نصب میشوند تا طبیعتی شاد به این خودروی برقی بدهد. این اولین کانورتیبل (کروک) برقی دیفرانسیل عقب نیست، زیرا تسلا رودستر اصلی نیز نیرو را منحصراً به محور عقب میفرستاد.
«پروژه تاندربال» با تأثیرات بریتانیایی خود، سبک پیشینیان را تکرار میکند. برای مثال، جلوپنجره تخممرغی شکل MF5 V10 رودستر را میگیرد که زمینه چراغهای گرد دوتایی انباشته را از آن به ارث برده است. کاپوت تاشوی آن نیز نشانهای از گذشته است؛ در حالی که فضای داخلی دارای امکانات مدرنی مانند صفحه نمایش لمسی بزرگ و صندلیهای فیبر کربنی است.
ویزمن وعده اعداد و ارقام فوقالعادهای را برای پروژه تاندربال داده است که از جفت موتورهای الکتریکی خود ۶۷۱ اسببخار قدرت تولید میکند و گشتاور ترکیبی ۱۱۰۰ نیوتنمتر به این معنی است که رودستر الکتریکی احتمالا میتواند کوهها را جابجا کند. برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در وسیله نقلیهای که حدود ۱۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد، تنها به ۲.۹ ثانیه زمان نیاز است.
این دو موتور الکتریکی انرژی خود را از یک باتری ۸۳ کیلووات ساعتی با پشتیبانی از ۸۰۰ ولت برای شارژ تا ۳۰۰ کیلو وات دریافت میکنند. با شارژ کامل باتری، پروژه تاندربال تا ۵۰۰ کیلومتر را پوشش خواهد داد.
هیچ جزئیاتی در مورد اینکه پروژه تاندربال چه زمانی به فروش میرسد یا چه قیمتی دارد، در دسترس نیست.