عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به این که بانوان از سه نفره بودن تعداد مسافران در دوران کرونا راضی هستند، گفت: اگر رانندگان تاکسی، رانندگان خانم و یا اگر خود تاکسیرانی طرحی دارد باید به شورا ارائه شود، پس از آن درباره آن تصمیم گیری شود و به ملاک عمل تبدیل شود.

به گزارش همشهری آنلاین، «علی اصغر قائمی» عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره سوار کردن چهار مسافر توسط برخی رانندگان تاکسی و دریافت نرخ کرایه‌های سه نفره از مسافران و شکایت مردم از این موضوع اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده چنین تخلفاتی شکایت‌های خود را به دو شماره ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اعلام کنند و امیدواریم که این دو مجموعه نیز واقعا به شکایت‌های مردم رسیدگی کنند.

او با تاکید بر اینکه شورای شهر نیز پیگیر شکایت‌های مردم است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر هم گوش شنوای شکایت‌های مردم هستند و اگر به این نتیجه برسیم که تخلف سازمان یافته است وظیفه ما این است که آن را پیگیری کنیم.

قائمی گفت: البته ممکن است این تخلفات به صورت موردی باشد اما اگر تخلف سازمان یافته باشد وظیفه ما ورود به این مساله است و مدیر عامل سازمان تاکسیرانی را برای ارائه توضیحات به کمیسیون عمران و حمل ونقل خواهیم خواست تا این مساله را حل کند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره دو نرخه بودن کرایه‌ها که در شرایط کرونایی اعمال شد و بازگشت به مصوبه قبل از کرونا توضیح داد: باید براساس آنچه که ملاک است عمل کنند. اگر بخواهند مدل جدیدی اعمال شود حتما باید مسیر قانون خود را طی کند و مصوبه شورای شهر را نیز دریافت کند.

او در واکنش به اینکه بانوان از سه نفره بودن تعداد مسافران راضی هستند، به ایلنا گفت: اگر رانندگان تاکسی، رانندگان خانم و یا اگر خود تاکسیرانی طرحی دارد باید به شورا ارائه شود و درباره آن تصمیم گیری شود و به ملاک عمل تبدیل شود.