روزنامه کیهان به اقدام روز گذشنته بنیامین نتانیاهو در مورد این روزنامه و بازنشر صفحه اول آن واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به اخبار منتشر شده در روزنامه «کیهان» و انتشار صفحه اول این روزنامه در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: «اسرائیل نباید به نادیده گرفتن ایران ادامه دهد. آن‌ها حتی امروز هم در روز هولوکاست، به انکار این رویداد و تهدید موجودیت ما ادامه می دهند. ما باید برای تامین امنیت و آینده مردم خود در برابر رژیم های تروریستی به رهبری ایران که علیه ما اقدام می‌کنند، هر کاری از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم.»

عصبانیت نتانیاهو از تیتر یک روزنامه ایران | نخست‌ وزیر اسرائیل خواستار مقابله با ایران شد

در پی این اقدام روزنامه کیهان  در مطلبی با عنوان «عصبانیت نتانیاهو از روزنامه کیهان» نوشت:
عصر روز پنج‌شنبه گذشته و کمتر از ۱۲ ساعت پس از آنکه روزنامه کیهان روی گیشه‌های روزنامه‌فروشی و سایت‌های اینترنتی قرار گرفت، «صدای نتانیاهو از تل‌آویو» بلند شد. گزارش کیهان در واقع تحلیل و بررسی فیلم ویدئویی بود که به بررسی عملکرد گروه‌های مقاومت در سراسر جهان و چگونگی «حمله موشکی شبکه‌ای» این ائتلاف به فلسطین اشغالی می‌پرداخت. نتانیاهو که عصبانی شده بود با انتشار تصویر صفحه نخست روزنامه کیهان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اسرائیل نباید به نادیده گرفتن ایران ادامه دهد. آنها حتی امروز هم در روز هولوکاست، به انکار این رویداد و تهدید موجودیت ما ادامه می‌دهند...»

این روزنامه در ادامه این توئیت نتانیاهو را نشانگر ترس و وحشت او دانست و نوشت: « واکنشی که بیش از هر چیز نشانگر وحشت و ترس جناب نتانیاهو از خوابی است که، مقاومت بزرگ منطقه برای پایان اشغالگری آنها دیده است!»

دورهمی اسرائیلی! 

این روزنامه همچنین در ستون طنز خود با عنوان گفت وشنود نوشت:

گفت: نتانیاهو با عصبانیت کیهان روز پنج‌شنبه را به دست گرفته و توئیت‌زده که نباید از نقشه‌های ایران علیه اسرائیل غافل باشیم!
گفتم: حالا اعتراضش چه بوده؟!
گفت: عصبانیت از تیتر اصلی کیهان که از «هماهنگی نیروهای مقاومت برای پایان دادن به اشغال فلسطین» خبر داده بود و یقه جر داده
که چرا هولوکاست را نفی کرده‌ایم!
گفتم: علاوه ‌بر صدها سند تاریخی که دروغ بودن هولوکاست را اثبات می‌کند، قوی‌ترین دلیل برای اثبات دروغ و جعلی بودن هولوکاست اینکه هرگونه تحقیق درباره آن ممنوع است!...
و اما تیتر یک کیهان از یک واقعیت انکارناپذیر خبر می‌دهد و آثار فروپاشی را به وضوح می‌توان دید.
گفت: پس این جنایتکاران حرفه‌ای دلشان را به چه خوش کرده‌اند؟!
گفتم: یارو می‌گفت؛ کسانی هستند که ما را دوست دارند اما، ما نمی‌فهمیم و ما هم کسانی را دوست داریم ولی آنها نمی‌فهمند. پس نتیجه می‌گیریم ما یک عده نفهم هستیم که اینجا دور هم جمع شده‌ایم!