نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی پلیس را تضعیف و اقتدار آن را از بین می‌بریم و اجازه می‌دهیم با پلیس در فضای مجازی هر برخوردی انجام شود، نتیجه‌اش اقتدار اراذل و اوباش است. در جامعه ای که پلیس اقتدار ندارد، اراذل اقتدار دارند.

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان شصت و دومین جلسه شورای شهر، با تبریک عید فطر و یادآوری هفته سلامت اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم از زحمات کادر درمانی کشور و همه کسانی‌ که در دو سال گذشته با صبر و متانت و از خودگذشتگی بر این ویروس غلبه کردند، تشکر کنم.

او شهادت سه تن از پرسنل خدوم شهرداری در ایام کرونا را تبریک و تسلیت گفت و افزود: سه شنبه برنامه‌ای برای این افراد برگزار می‌شود.

سروری با اشاره به روز جهانی خبر و مطبوعات، عنوان کرد: امروز در جهان غرب همه چیز ابزاری شده و اگر قهرمان یک رشته ورزشی بخواهد ضد ظلم و ستم کاری انجام دهد، می‌گویند ورزش را سیاسی نکنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اما در همه نهادهای بین المللی مشخص است که این نهادها در اختیار غرب هستند و آزادی مطبوعات هم از موضوعات خنده داری است که غرب ادعا می کند. امروز نام و تصویر سید حسن نصرالله و بردار سلیمانی را نمی توان در صفحه  شخصی گذاشت.

سروری با اشاره به حمله به یکی از شهرداران منطقه ۱۹ نیز این حمله را ناجوانمردانه دانست و گفت: این نشان می‌دهد که هدف گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و حتما این هزینه را پرداخت می کنیم.

او به موضوع جمع آوری پالادیوم پرداخت و آن را بخشی از فعالیت مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری عزمش را جزم کرده و برای مبارزه با فساد برنامه جدی دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود افزود: وقتی پلیس را تضعیف و اقتدار آن را از بین می‌بریم و اجازه می‌دهیم با پلیس در فضای مجازی هر برخوردی انجام شود، نتیجه‌اش اقتدار اراذل و اوباش است. در جامعه ای که پلیس اقتدار ندارد، اراذل اقتدار دارند.

به گزارش ایرنا، سروری با بیان اینکه در کشورهای غربی که مدعی آزادی هستند، برخوردهای خشنی با افراد رخ می دهد، گفت: هم رفتار پلیس غرب را محکوم می‌کنیم و هم این رفتار که در فضای مجازی موجب تضعیف پلیس می‌شوند را محکوم می‌کنیم. انتظار داریم که پلیس به این رفتارهای تضعیف کننده توجه نکند و با اقتدار وظایف خود را انجام دهند.