عضو شورای شهر تهران از نهادهای پلیس و امنیتی خواست که پشت پرده سرقت‌های سریالی تجهیزات شهری را کشف کند. براساس گفته او از پل صدر و مزار شهدا سرقت شده و این دزدی‌ها به ایستگاه‌های بی‌آرتی رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه نگهداری از سرمایه‌های شهر یکی از وظایف شورای شهر است گفت: چندی پیش در مورد سرقت از اموال عمومی شهر به ویژه پل حکیم تذکر دادم و از شهرداری خواستم که با هماهنگی پلیس عوامل سرقت را شناسایی و معرفی کند. انشالله حتما این موضوع در دستور کار است اما امسال در تعطیلات سال نو سرقتی دیگر در پل صدر رخ داد و روکش تزریق بتونی ربوده شد.

او اضافه کرد: متاسفانه سرقت به ایستگاه‌های بی آر تی نیز رسیده و حتی برخی خانواده شهدا بهشت زهرا نیز در تماس با ما عنوان کردند که تابلوی مزار شهدا در یکی از قطعات به طور کامل کنده شده است. این در حالیست که این سرقت‌های دنباله دار نشان می‌دهد که انگیزه سارقان غیر از مسائل مادی  است. سارقان می‌خواهند ایجاد ناامنی و القای ترس کنند، این کار سازماندهی شده و به صورت باندی است.

سروری تأکید کرد: لازم است شهرداری در خصوص جلوگیری از تداوم سرقت در سطح شهر تدبیری کند و در راستای رفع القای ترس و ناامنی با سازمان‌های امنیتی و پلیس همکاری کند تا این سرقت‌های سریالی کشف شود.

بر اساس گزارش ایسنا، عضو شورای شهر در پایان گفت: احساس می‌شود این سرقت‌ها یک جریان سیاسی برای ایجاد وحشت و ناامیدی است و مدیریت شهری با هماهنگی پلیس باید این مسئله را رفع کند.