بهگزارش همشهری آنلاین بهنقل از گیزموچاینا، ویژگی جدید یوتیوب هم در اپلیکیشنهای موبایل و هم در پخشکننده وب ارائه میشود و بیشترین قسمت بازپخششده ویدیویی را که کاربر تماشا میکند برجسته میسازد.
با نگاهی به این ویژگی، میتوان نمودار خاکستری رنگی را مشاهده کرد که در بالای نوار ویدئو ظاهر میشود. اگر نمودار بالا باشد، آن قسمت از ویدئو قبلا بارها پخش شده است. از این ویژگی میتوان برای یافتن و تماشای سریع بخشهای پربیننده و جذاب ویدئوها کمک گرفت.
ویژگی جدید یوتیوب، بهخصوص در هنگام مشاهده ویدئوهای طولانی بیشتر ۱۵ دقیقه و یا ویدئوهایی که با استفاده از برچسبهای زمانی (timestamps) فصلبندی نشدهاند مفید است.
بیشتر بخوانید:
در این موارد بدون نیاز به مشاهده و گشتن کل ویدئو کاربران میتوانند جالبترین بخشها را پیدا کنند. این قابلیت در گذشته یک ویژگی آزمایشی مختص کاربران پولی یوتیوب بود.