به گزارش همشهری آنلاین، پویش سدا با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱، با عنوان سال «تولید؛ دانشبنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، با ۲ هدف «ترویج فعالیت کسبوکارهای تولیدی و دانشبنیان» و «تبیین اهمیت شعار سال بهعنوان کار ویژه رسانهای» برگزار میشود. در این پویش، شرکتها، مؤسسات و بنگاههای تولیدی، شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها میتوانند محتوای اختصاصی خود را در قالب متن (مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه و...)، عکس، ویدئو و پادکست و با استفاده از تخفیف (تا سقف ۸۰ درصد) در رسانههای منتخب مؤسسه همشهری منتشر کنند.
سایت خبری همشهری آنلاین، روزنامه همشهری، ضمیمه نیازمندیهای همشهری، مجله دانستنیها و حسابهای کاربری مؤسسه همشهری در شبکههای اجتماعی بهعنوان رسانههای منتخب پویش سدا درنظر گرفته شده است.
بنا بر این گزارش، بستههای این پویش با هدف استفاده طیف وسیع و متنوعی از کسبوکارها (شرکتهای بزرگ تولیدی تا استارتآپهای نوپا) طراحی شده تا این مؤسسات و بنگاهها با هر سطح از بودجه بتوانند از آنها استفاده کنند.
فرایندهای اجرایی این پویش از طریق سایت «همشهری مارکت» به نشانی www.hamshahrimarket.com صورت میپذیرد و شرکتها و استارتآپها میتوانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، پس از ثبتنام، فرایند سفارش، ارسال و پیگیری انتشار محتوای خود را انجام دهند. این پویش از هفتم خرداد آغاز و تا پایان سال۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.