در چند روز اخیر کاربران از افزایش تعرفه خدمات پستی خبر داده اند. گفته می‌شود که تعرفه‌های پستی بسته به نوع خدمت، بین ۶۷ تا ۱۱۰ درصد افزایش داشته و این موضوع اعتراض بسیاری از کسب‌وکارهای فروش آنلاین خانگی را به همراه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، این در حالی است که کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، مصوبه جدیدی برای نرخ‌گذاری خدمات پستی نداشته است.

زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه خدمات عادی و سفارشی ۲۰ درصد برای مردم و ۵۰ درصد برای حقوقی‌ها افزایش یافته است. خدمات ویژه و پیشتاز هم حداکثر ۴۰ درصد بیشتر شده است. اگر ریالی بیشتر از این دریافت شده باید شرکت پست طی ۲۴ ساعت سامانه‌ای آنلاین راه‌اندازی کند و پول اضافه را به مردم برگرداند.