مشخصات کامل تلفن همراه هوشمند گالکسی Z فلیپ ۴ از سوی منابع غیررسمی افشا شده و بدین ترتیب جزئیات این محصول جدید تاشو شرکت سامسونگ که هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده در دسترس همگان قرار گرفته است.

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، گوشی گالکسی Z فلیپ ۴ دارای رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود. این مدل جدید تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ سیستم-روی-چیپ (SoC) با ۸ گیگابایت رم و دو گزینه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت.

منبع افشاکننده مدعی شده این گوشی هوشمند دارای باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ‌سیمی ۲۵ وات و شارژر بی‌سیم ۱۰ واتی خواهد بود. مدل قبلی این سری یعنی گالکسی Z فلیپ ۳ با شارژر سیمی ۱۵ واتی عرضه شد.

گالکسی Z فلیپ ۴ دارای صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی AMOLED FullHD+ 120Hz با سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است. صفحه نمایش بیرونی بزرگ‌تر از مدل قبلی است (۲.۱ اینچ در مقابل ۱.۹ اینچ) که به‌دوربین‌های اصلی و آلتاواید 12MP متصل است.

بیشتر بخوانید:

پیش از این نیز افشا شده بود گوشی گالکسی Z فلیپ ۴ از نظر ظاهری تفاوت چندان زیادی با گالکسی Z فلیپ ۳ نخواهد داشت، اما با این حال مدل جدیدتر این سری سامسونگ ۳ میلی‌متر ضخیم‌تر از مدلی قبلی خواهد بود (۷.۲ میلی متر در مقابل ۶.۹ میلی متر).