گروه‌ ورزشی: این برای اولین بار نبود که رئیس سازمان ورزش در موضوع پرسپولیس ورودی انتقادی دارد.

 چه پیش از این بارها و در فصل گذشته در حالی که مجادله‌ای پنهان میان سازمان و مدیرعامل پرسپولیس در پیش‌ بود  نسبت به اوضاع پرسپولیس حساسیت نشان می‌داد اما  اوج ورود سازمان به مباحث مربوط به پرسپولیس زمانی رخ داد که افشین قطبی پس از قهر و آشتی با تماس رئیس سازمان به پرسپولیس بازگشت تا سرمربی در محافل خصوصی خود سخن از پشتوانه‌ قوی سازمان تربیت‌بدنی و حمایت‌های آنها از خود بگوید.
اما چه شد که محمد علی‌‌ آبادی در گفت‌وگو با تلویزیون هشدار به هیات‌مدیره منصوب خود را در فصل جدید علنی کرد؟

بازگشت مصطفوی به فوتبال همانقدر عجیب می‌نمود که رفتن او تعجب‌آور بود. اما همزمان که او از دبیرکلی موقت کنار گذاشته شد، این گمانه به وجود آمد که مصطفوی به واسطه سکوت خود پس از برکناری - که با اصرار محسن صفایی فراهانی صورت گرفته بود- بعدها مورد توجه قرار می‌گیرد و به نوعی از او دلجویی می‌شود.

این شایعه خیلی زود به واقعیت پیوست تا یک سال بعد مصطفوی پس از کنارگذاشتن حبیب کاشانی از مدیرعاملی پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید مطرح شود. در کنار مصطفوی هیات‌مدیره چهره‌ای تازه یافته بود. حسین هدایتی، فرخزادی، نژادفلاح و آخوندی؛ این هیات‌مدیره منصوب سازمان ورزش بود که می‌بایست تیم را پس از قهرمانی در لیگ به قهرمانی آسیا برساند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، مصطفوی گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود، در حالی که علی‌سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور، ریاست هیات‌مدیره را در اختیار داشت که با حضور نیافتن در هیات‌مدیره جدید، هدایتی جانشین او شد.

هدایتی که پیش از این به عنوان یک علاقه‌مند به فوتبال تیم استیل‌آذین را در اختیار گرفته بود و با علی پروین رویای صعود به لیگ‌برتر داشت   با ناکامی روبه‌رو شد اما این مرد متمول فوتبال در پرسپولیس رویای دیگری داشت که پتانسیل برای حاشیه‌های بعد این تیم شد.
حسین هدایتی در پرسپولیس ورود حداکثری داشت، به دبی رفت با قطبی به مذاکره نشست و او را متقاعد کرد که به پرسپولیس بازگردد.  حتی گفته می‌شد که رقم بالای قرارداد قطبی توسط او تامین شده است.

از سوی دیگر در همان ابتدا، هدایتی باطرح این مسئله که سهام باشگاه پرسپولیس به او فروخته خواهد شد، انگیزه‌اش از حضور در پرسپولیس را فاش کرد. موضوعی که با توجه به علاقه‌مندی سازمان و نهادهای اجرایی کشور به در اختیار داشتن پرسپولیس و استقلال با چالش‌هایی همراه بود. همین مسائل واکنش سازمان را در پی داشت، کیومرث هاشمی به ایسنا گفت که به هیچ وجه سهام پرسپولیس به شخص واگذار نخواهد شد. همین موضوع باعث شد که در محافل ورزشی شایع شود هدایتی و سازمان به اختلاف رسیده‌اند. مسئله‌‌ای که با تکذیب سخنگوی سازمان ورزش و عضو هیات‌مدیره پرسپولیس روبه‌رو شد.
از سوی دیگر سه گانه اختلافی فرخزادی، هدایتی و مصطفوی بارها و بارها سوژه رسانه‌های ورزشی شد تا هر کدام از اینها در واکنش به آن از اختلاف نداشتن اعضای هیات‌مدیره در عین داشتن اختلاف سلیقه سخن بگویند.

اما به نظر می‌رسد هشدار تازه محمد علی‌آبادی به اعضای هیات‌مدیره در مورد مسائل حاشیه‌ای پرسپولیس و حتی تهدید به تغییر اعضای هیات‌مدیره ریشه در مسائل اخیر پرسپولیس دارد. آنجایی که پس از ابهامات به وجود آمده در مورد کیفیت حضور دی‌کارمو، بازیکن برزیلی پرسپولیس و رابطه مشکوک آن با مارکو، دستیار افشین قطبی هر دوی آنها از تیم اخراج شدند.

البته در کنار این ابهامات که تا حدودی نقش افشین قطبی را هم با چالش مواجه کرده است نتایج اخیر پرسپولیس و شکست‌های متوالی آنها نیز باعث اختلافاتی میان برخی از اعضای هیات‌مدیره با یکدیگر در مورد نحوه بررسی این موضوعات و تصمیم‌سازی در مورد آنها شده است. شاید اوج این مسائل جلسه قطبی، مصطفوی و هدایتی بود که به گفته برخی نزدیکان به پرسپولیس نتایج آن تا حدودی در به وجود آمدن دلخوری‌ها و اختلافات تازه بی‌تاثیر نبوده است. 

شاید به این دلیل بوده که محمد علی‌آبادی در اعتراض به فضای حاشیه‌ای پرسپولیس به هیات‌مدیره منصوب خود هشدار داده است تا هر چه سریعتر مسائل حاشیه‌ای را حل کنند. در همین راستا شنیده می‌شود که به زودی هیات مدیره پرسپولیس به دیدار علی‌آبادی خواهند رفت و نظرات خود را در این رابطه بیان می‌کنند.

دراین میان‌ آیا هشدار علی‌آبادی و تهدید او به برکناری برخی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس در صورت عدم رسیدگی به مسائل حاشیه‌ای باعث خروج برخی از اعضای هیات‌مدیره در
سه گانه اختلافی این تیم خواهد شد یا اینکه همه چیز  تمام  می‌شود و دوباره آرامش به تیم باز می‌گردد؟