اظهارات خصمانه سران رژیم صهیونیستی موجب شده است برخی مسئولان و نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خود واکنش نشان دهند. از سوی دیگر برخی اتفاقات اجتماعی و سیاسی روز نیز موضوعاتی هستند که وکلای ملت در توئیت‌های امروز خود به آنها اشاره کرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در توئیت خود به مساله اختلافات آبی بین استان اصفهان و برخی استان‌های همجوار اشاره کرد و در دو توئیت جداگانه نوشت: «عجالتا تاکید کنم دامن زدن به جنگ آب بین استانی و وارونه نمایی حقایق درباره زاینده‌رود چیزی جز خلق تبعات امنیتی برای کشور در پی ندارد. بدانید انتقال آب زاینده رود در پروژه بن بروجن خلاف مصوبه شورای عالی آب است که از سال۹۲ هر نوع بارگذاری جدید بر حوضه زاینده رود را ممنوع کرد. در این خصوص گفتنی‌ها زیاد است که بزودی در قالب نامه سرگشاده با مردم استان اصفهان، مردم استان‌های همجوار، یک میلیون بختیاری مقیم اصفهان و مخصوصا مسئولان دولتی سخن گفته و به شفاف سازی موضوع خواهم پرداخت. فقط بدانید تفرقه افکنی به نفع هیچکس نیست آن هم در این شرایط  خاص و خطیر کشور.»

اردشیرمطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی هم با اشاره به فراگیر شدن سرود سلام فرمانده و نیز انتشار هشتگ عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در توئیتر خود نوشت: «آقا فرمودند:"سرودی بسازید که بچه ها زیر لب زمزمه کنند." و حالا در سراسر جهان مشتاقان امام زمان(عج)، انقلاب اسلامی، امام و رهبری فریاد میکنند. " سلام فرمانده، سلام از این نسل غیور جامانده، سید علی دهه نودی هاش رو فراخوانده"و سخن از میرزا کوچک، بهجت و قاسم سلیمانی است.»

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس هم با اشاره به اظهار نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سیاست حمله به سر هشت پا به پیش‌بینی وضعیت اسرائیل در دو دهه آینده از نگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و در توئیتر خود نوشت: ‌«اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، و اصولا چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.» اینکه به سیم آخر زدن نشانه ضعف و زوال دولت کودک کش هستش.»

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد و سخنگوی فراکسیون عشایری هم با اشاره به اتفاقی که برای رضا مرادخانی، ورزشکار رشته بوکس در بوستان پردیسان تهران افتاده، نوشت: «از خواندن این توییت مات و مبهوتم! از جزئیات اطلاع دقیق ندارم. اما به صورت جدی و ویژه پیگیر موضوع خواهم شد. امیدوارم چنین اتفاق هولناکی صحت نداشته باشد.»

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ هم درباره شرایط احیای برجام توئیت کرد و نوشت: «غربگرایان به بهانه مردم، کشور را تسلیم غرب کردند نه زندگی مردم بهبود یافت، نه تسلیم انتهایی داشت. البته در این شرایط با احیای برجام موافقم، اما نه به هر قیمتی. احیای برجام اگر همراه حفظ عزت ملی نباشد حتما بی‌فرجام خواهد بود، آنچنان که در دولت غربگرایان بود. دوباره نسخه تسلیم نپیچید.»

علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم نیز در حساب کاربری خود به ارائه گزارش عملکرد سال دوم فعالیت خود در خانه ملت پرداخت و در یک رشته توئیت نوشت: «یکسال دیگر از عهد و پیمانی که با خدا و مردم عزیز بسته بودم، گذشت؛ عهدی که هر روز از آن می‌گذرد سنگینی آن را بیش از گذشته بر دوش خود احساس می‌کنم. بر خود وظیفه می‌دانم در آغاز سومین سال خدمت، گزارش عملکرد سال دوم نمایندگی مجلس را حضورتان ارایه کنم.» این نماینده مجلس در ادامه توئیت خود آورده است: «برای ایجاد یک ساز و کار مشخص، مدون با قابلیت‌های ارتباطی گسترده با مردم و کاهش نواقص محدودیت‌های ارتباط حضوری، سامانه ارتباطی تعاملی «نماینده یار» (http://namayandehyar.ir) راه‌اندازی شد؛ که تاکنون با دریافت و پاسخ بیش از ۱۰۰۰ در خواست و شکایت مردمی در حال خدمت رسانی است. از مهمترین و اصلی‌ترین شئون مسئولین جمهوری اسلامی، شفافیت و پاسخگویی واقعی نسبت به اقدامات و عملکرد خود نسبت به مردم می‌باشد. لذا ارائه گزارش منظم و دقیق به مردم، از مصادیق جدی این وظیفه مهم می‌باشد تا مردم پیوسته در جریان جزئیات امور قرار گیرند و چیزی از نظر آنها پنهان نماند.»