گروه ورزشی: ناصر حجازی از وضعیت تیمش رضایت دارد. بازگشت او به لیگ‌برتر همراه با ابومسلم رقم خورد.

وی در اولین بازی که رسما هدایت ابومسلم را برعهده گرفت نتیجه تقریبا خوبی هم به دست آورد.

سرمربی ابومسلم در گفت‌وگو با همشهری تاکید کرد: «از شرایط تیمم رضایت دارم. ما موفق شدیم یک مدافع خارجی باکیفیت جذب کنیم. این مدافع توگویی 20 روز پیش برای تیم‌ملی کشورش نیز به میدان رفته است.»

حجازی ادامه داد: «قصد داریم یک هافبک ایرانی جذب کنیم. البته نامش را فعلا فاش نمی‌کنم.» وی همچنین راجع به استفاده از علیرضا منصوریان در کادرفنی تیم ابومسلم تاکید کرد: «من به منصوریان علاقه دارم. به او پیشنهاد دادم به ابومسلم بیاید. او نیز عذرخواهی کرد. گویا قرار است طی یک ماه آینده برای دوره حرفه‌ای مربیگری به انگلیس برود. منصوریان به من پاسخ منفی نداد. شاید بعد از دوره مربیگری‌اش به ابومسلم بیاید.»

حجازی در واکنش به عده‌ای که قصد دارند مبلغ قرارداد وی با ابومسلم فاش شود، گفت: «متاسفم که عده‌ای به دنبال چنین مسائلی هستند. در همه جای دنیا قرارداد مربی و باشگاه یک امر خصوصی است و پنهان باقی می‌ماند. به هیچکس ارتباطی ندارد که حجازی با چه مبلغی به توافق رسیده تا در ابومسلم کار کند. واقعا متاسفم. انگار همه چیز فوتبال ما درست شده و فقط افشای مبلغ قرارداد من گره‌گشای مشکلات فوتبال ایران است.»

سرمربی ابومسلم در حالی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد که مدیرعامل باشگاه ابومسلم نیز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: «به حجازی قول داده‌ام که مبلغ قراردادش را فاش نکنم. هر وقت که خودش صلاح بداند در این باره صحبت می‌کند.» سرمربی ابومسلم همچنین ابراز امیدواری کرد که در نیم‌فصل‌دوم تیمش به مراتب در شرایط فنی بهتری قرار گیرد.

حجازی گفت: «به کمک بازیکنان و مدیران ابومسلم نیم‌فصل دوم به موفقیت‌های بیشتری می‌رسیم.»