اینکه خرید تجهیزات اداری مناسب بر عملکرد یک کسبوکار تأثیر مستقیم میگذارد امری طبیعی است و باعث می شود که در هنگام خرید این وسایل حساسیت بیشتری به خرج بدهید. گروه مبلمان اداری دکوران در این مطلب شما را با چند نکته که پیش از خرید مبلمان اداری باید به آنها توجه کنید آشنا میکند. با ما همراه شوید!
بازتاب ارزش های سازمان با خرید مبلمان اداری مناسب
انتخاب تجهیزات مناسب و منسجم ارزشهای سازمان شما را بازتاب میدهد. پس سعی کنید طرحها و سبکهایی را برای دفتر کارتان انتخاب کنید که در انتقال این مفاهیم مؤثر هستند. شما با انتخاب محصولات مرغوب و با کیفیت در حقیقت پرستیژ کاری خودتان را بالا میبرید. علاوه بر آن تجهیزات مناسب باعث بهبود روحیۀ کارمندان میشود.
فاکتورهای ارگونومی در هنگام خرید مبلمان اداری
در طراحی مبلمان اداری به شیوۀ مدرن استاندارد هایی وجود دارد که اهمیت زیادی دارند. یکی از این فاکتورهای مهم توجه به سلامت و راحتی کارمندان است. تجهیزات ارگونومیک طیف وسیعی از ابزارها را شامل میشوند از میز و صندلی اداری گرفته تا بالشهای مخصوص و حتی موس و کیبورد کامپیوتر. تمام این محصولات با این هدف تولید میشوند که کاربر در حین استفاده از آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشد. شما با خرید این محصولات میتوانید بهرهوری تیم خود را افزایش دهید.
خرید صندلی و مبلمان اداری مدولار و چندمنظوره
یک نکتۀ دیگر در هنگام خرید صندلی و مبلمان اداری این است که محصولاتی را تهیه کنید که حالت چندمنظوره دارند. با این رویکرد شما نه تنها یک فضای خلاقانه برای کار ایجاد میکنید بلکه هزینههای سازمان را هم کاهش میدهید. میتوانید به جای خرید میز کارمندی برای هر یک از اعضای تیم، یک میز گروهی و مشارکتی تهیه کنید که فضای کمتری هم اشغال میکند. استفاده از میزهای مدولار یا ماژولار هم یک راهکار دیگر است. این میزها را بهراحتی میتوان جابهجا کرد و ابعاد آنها را برای جلسات کاری متناسب با تعداد افراد تغییر داد. همین ویژگی به شکل دیگری در صندلی های اداری قابل مشاهده است. قابلیت تنظیم ارتفاع، دستهها و پشتی صندلی جزو ویژگیهایی است که به افزایش راحتی کاربر و تمرکز در حین کار کمک میکند.
داشتن فضای کافی برای قرارگیری وسایل
مسئلهای که بهویژه برای خرید میز اداری باید به آن توجه کرد این است که فضای کافی برای قرارگیری وسایل و لوازم مورد نیاز در اختیار کارمندان قرار بگیرد. این کار باید به شیوهای اصولی و با هدف بهینهسازی فضا و افزایش بهرهوری انجام شود. دقت کنید که آیا میز مورد نظر شما به تعداد کافی کمد و کشو دارد یا نه. به غیر از آن وجود یک محفظۀ مجزا برای قرارگیری کیس کامپیوتر و همچنین ریل کیبورد و موس الزامی است.
حفظ حریم خصوصی
شما باید در محل کار حفظ حریم خصوصی افراد را نیز در نظر بگیرید. یکی از هدفهای طراحی و تولید پارتیشن اداری و دیوایدر این است که یک فضای خصوصی در محیط کار ایجاد شود. این فضاسازی به شکلی انجام میشود که مشارکت و ارتباط اعضای تیم با یکدیگر دچار مشکل نشود. چیدمان مبلمان به شکل صحیح و قرارگیری پارتیشن و دیوایدر در یک نقطۀ کلیدی باعث میشود تا کارمندان با تمرکز بیشتری فعالیتهای خودشان را انجام دهند.
گارانتی و خدمات پس از فروش
خرید میز و صندلی اداری را به چشم یک سرمایهگذاری بلندمدت ببینید. به همین خاطر تنها روی محصولات بادوام و قابل اعتماد سرمایهگذاری کنید تا دچار مشکل نشوید. داشتن گارانتی معتبر و خرید از برندهای مطرح بازار به شما این اطمینان را میدهد که محصولی مرغوب با عملکرد عالی را تهیه کردهاید. خدمات پس از فروش خیال شما را از این بابت راحت میکند که در مدت گارانتی میتوانید اقلام آسیبدیده را در زمانی کوتاه و با هزینهای معقول تعمیر کنید.
خرید از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری
این روزها به لطف پیشرفتهای دنیای تکنولوژی خیلی از کارها سادهتر از قبل شده است. شما حالا میتوانید انواع مبلمان اداری را خیلی راحت بهصورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهید و راجع به ویژگیها و مشخصات هر مدل اطلاعات جامعی کسب کنید. نکتهای که در این میان باید آن را مد نظر قرار دهید این است که به طور مستقیم از تولید کننده اصلی خرید کنید. این کار در وهلۀ اول هزینههای شما را نسبت به زمانی که از واسطه خرید میکنید کاهش میدهد. از سوی دیگر بحث موجودی کالا مطرح است. سایتهای واسط از آنجا که موجودی محدودی دارند ممکن است در روند ارسال کالا تأخیر داشته باشند. این در حالی است که کارخانه تولید کننده میتواند برای خریدهای عمده و جزئی هر تعداد محصول را که بخواهید برای شما ارسال کند.
گروه مبلمان اداری دکوران با بیش از ۸۰ سال سابقه در زمینۀ تولید مبلمان و پارتیشن اداری یکی از برندهای مطرح و نام آشنای کشور به شمار میآید که همواره بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ محصولات از وب سایت ما دیدن کنید!