گروه علمی فرهنگی: در دنیای بازی‌های pc، سبک استراتژی یکی از شلوغ‌ترین سبک‌هاست و بازی‌های زیادی در این ژانر تولید می‌شوند.

در چند سال اخیر، سعی بسیاری از بازی‌سازان در این بوده که ژانر استراتژی را دچار تحولی اساسی کنند تا بازی‌کننده‌ها دوباره با روند تکراری و محیط‌های آشنای بازی‌های قبلی روبه‌رو نشوند.

اگر از انجام بازی‌های استراتژی و لشکرکشی سیر نمی‌شوید، بد نیست یک بازی جالب به نام Paraworld را هم در لیست بازی‌های خود قرار بدهید. این بازی، تمام کلیشه‌ها و خصوصیات یک استراتژی همزمان را دارد.

داستان Paraworld، همان‌طور که از اسمش برمی‌آید، مربوط به دنیایی دیگر و موازی با دنیای ماست.

عده‌ای دانشمند، موفق می‌شوند به یک دنیای موازی وارد بشوند اما متوجه می‌شوند که قبلا چند گروه دیگر به آنجا نفوذ کرده‌اند و در واقع، جنگ درست و حسابی‌ای برای تاراج منابع طبیعی این دنیا درگرفته.

در Paraworld مکان‌ها همه ماقبل تاریخی هستند و حیوانات منقرض‌شده‌ای مانند دایناسورها و ببرهای دندان‌دراز را هم می‌توانید ببینید.

حیوانات و انسان‌ها، طراحی بسیار خوبی دارند و از آن بهتر، گرافیک محیط‌ها و نقشه‌هایی است که باید در آنجا مبارزه کنید.

همه‌چیز سرسبز و زیباست و از گشت‌وگذار در نقشه‌ها هیچ‌گاه خسته نمی‌شوید.

مأموریت‌ها کاملا آشنا هستند و طبق معمول، باید اول پایگاه خودتان را بسازید و از لحاظ دفاعی، همه‌چیز را روبه‌راه کنید و سپس برای فتح پایگاه حریف، دست به کار شوید.

بازی Paraworld با داستان علمی- تخیلی، روند بازی ساده و روان، گرافیک خوب و دیگر خصوصیات مناسبش، یک انتخاب خوب برای طرفداران ژانر استراتژی است.