پیشکسوت فوتبال ایران به ماجرای بازگشت کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران واکنش تندی نشان داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، خداداد عزیزی در مورد شرایط تیم ملی و حواشی رخ داده در مورد کادرفنی اظهار کرد: خبر موثق اینکه آقایانی از سوی وزارت ورزش و سجادی یک سری مذاکراتی با کی‌روش داشته اند، جالب است که بازگشت به عقب و کی‌روش از کجا در می آید؟ شما دوباره می‌خواهید ما را مستعمره فوتبال پرتغال کنید؟ دوباره دست به سینه مقابل کی‌روش بایستیم و به ما بگوید شنا بروید و پا بشید و بنشینید؟ یادتان رفته است؟

وی ادامه داد: لطف کنید قرارداد قبلی کی‌روش را رو کنید تا همه بدانند شما چه قرارداد مفتضحی با او بسته‌اید و او چه کارهایی با فوتبال ما، بازیکنان، مربیان و مسؤلان کرد. چرا دوست دارید دوباره ذلیل شوید؟ دنبال چه چیزی از کی‌روش هستید؟ آیا ما گزینه دیگری غیر از کی‌روش در فوتبالمان نداریم؟  فقط باید مستعمره او شویم و هرکاری با ما داشت داشت انجام دهد؟

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: کی‌روش قراردادهای بازی‌های دوستانه را خودش می‌بست و پورسانت می‌گرفت. لیگ‌مان را تعطیل کرد و هیچکس را راه نمی‌داد؟ باز هم می‌خواهید به عقب باز گردیم؟  

عزیزی عنوان کرد: در جام جهانی چه اتفاقی افتاد؟ هر دو دوره حذف شدیم. با برانکو،  مهاجرانی و جلال طالبی هم حذف شدیم. الان می‌خواهید او برای ما تخم دو زرده کند؟ چطور می‌شود دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و شما را قانع کنند که اسکوچیچ به درد نمی‌خورد و شما کی‌روش را بیاورید؟ اصلا نهاد ریاست جمهوری در مورد فوتبال چه تصمیمی می‌گیرد؟  با آقای سجادی جلسه می‌گذارید و تصمیم می‌گیرید؟ پس فدراسیون فوتبال چه کاره است؟  آقایان! اشتباه می‌کنید، من اولین کسی هستم که اگر این اشتباه را بکنید من‌مخالف آن هستم و همیشه هم جلوی آن خواهم ایستاد. اگر کی‌روش را آوردید و باز هم اشتباه کردید، باید پاسخگو باشید، چون نهاد ریاست جمهوری تصمیم گرفته و آن هم با خاطر دو بازیکن. خاک بر سر فوتبال که دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری می‌روند و تصمیم می‌گیرند، واقعا متاسفم.