سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از رونمایی از پل شهید منصور اثنی‌عشر از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی هم‌زمان با سالروز تولد این شهید در اصفهان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی صالحی سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به دیدار با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در گلستان شهدای اصفهان هم‌زمان با دومین سالگرد این حادثه تلخ، اظهار کرد: با توجه به اینکه هم‌وطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جزو شهدا قلمداد شده و تفاوتی با سایر شهدا ندارند، یکی از مهم‌ترین مطالبات مطرح شده از سوی خانواده‌هایشان توجه تام به این شهدا بود و انتظار داشتند این توجه به‌صورت عملی به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری نشان داده شود.

او با اشاره به پیگیری مطالبه خانواده شهدا در شورای نام‌گذاری، افزود: خانواده شهید منصور اثنی عشر درخواست خود را برای نام‌گذاری یادبودی به نام این شهید به ما اعلام کردند. به سایر خانواده‌های شهدای اصفهانی این حادثه نیز اطلاع دادیم که در صورت تمایل، آمادگی برای نام‌گذاری یادبودی به نام شهدا در شهر اصفهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: جزئیات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی

                     بیانیه وزارت خارجه درباره سانحه هواپیمای اوکراینی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان به مشارکت شهید اثنی عشر در بخشی از طراحی‌های سازه مجموعه سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: پیشنهاد داده شد که پل خروجی این مجموعه در ادامه خیابان آبشار به نام این شهید به‌عنوان یکی از چهره‌های علمی اصفهان نام‌گذاری شود. امروز پل شهید دکتر منصور اثنی عشر هم‌زمان با تولد این شهید با حضور خانواده‌اش رونمایی می‌شود.

منبع: ایمنا