همشهری آنلاین: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: افشین قطبی با بازگشت دوباره به پرسپولیس در ابتدای فصل جاری، اشتباه بزرگی مرتکب شد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم افشین قطبی با بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس، اشتباه بزرگی را مرتکب شد، اگر چه مبلغ پیشنهادی برای حضور دوباره‌ در تهران بسیار وسوسه‌انگیز بود و دادن پاسخ منفی به این پیشنهاد کمی سخت بود.

وی ادامه داد: اگر قطبی یکسال بدون تیم می ماند و خانه نشین می‌شد بدون شک در سال‌های بعدی می‌توانست به مراتب انتخاب بهتری داشته باشد؛ اما وی ترجیح داد برگردد.
مربی سابق پرسپولیس گفت:‌ در فصل جدید تمام مسابقات پرسپولیس را تماشا کردم. قطبی نسبت به فصل گذشته، هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ ایده‌های تاکتیکی تغییراتی داشت.

استیلی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند و من هیچ چیز در این زمینه نمی‌توانم بگویم و فقط برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این مربی جوان در فصل جدید با پرسپولیس در مسابقات داخلی و خارجی نتایج خوبی را بدست آورد.

استیلی که در امارات گفت و گو می کرد، درباره عملکرد تیم ملی ایران عنوان کرد: متاسفانه برابر امارات هیچ برنامه خاصی نداشتیم و علت آن را نمی‌دانم. برخی از بازیکنان ما فقط راه می رفتند و خسته به نظر می‌رسیدند. امارات به مراتب بهتر از ما بازی کرد و برنامه‌های تاکتیکی این تیم بسیار مطلوب‌تر از تیم ملی ایران بود. شاخص ترین بازیکن ما رحمتی بود که بارها مانع از فروپاشی دروازه شد.