مدیرعامل هلدینگ اجرای محیط گفت: از سه هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده برای تهران دو هزار واحد در محله شهید رجایی تهران ساخته خواهد شد که فاز نخست آن در ۳۶ ماه تکمیل می‌شود.

منوچهر حبیبی در آیین آغاز عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی تامین مسکن شهر گفت: پروژه دو هزار واحدی امروز در محله شهید رجایی اجرا خواهد شد و با مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت خانه گستر در فاز اول ۸۰۰ و در فاز دوم ۱۲۰۰ واحد ساخته می‌شود و ساخت هزار واحد دیگر در مرحله بعد صورت خواهد گرفت.

او درباره جزییات این پروژه گفت: فاز اول آن در زمینی به مساحت ۴۵هزاز متر مربع ساخته می‌شود و فضاهای آموزشی و فرهنگی در این پروژه در نظر گرفته شده است. بر این اساس دو هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای تجاری، یک هزار مترمربع فضای فرهنگی و دو هزار و ۵۰۰ متر فضای آموزشی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل هدلینگ اجرای محیط با بیان اینکه ۴۰ درصد از این پروژه قدر السهم شهرداری تهران و ۶۰ درصد سهم بنیاد مسکن است، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده فاز نخست این پروژه در ۳۶ ماه تکمیل می‌شود.

حبیبی توضیح داد: فاز دوم نیز در زمینی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع اجرا می‌شود. مقدمات کار ایجاد و با سازمان نوسازی جلساتی برگزار شده است و این امکان وجود دارد تا همزمان با فاز اول، فاز دوم نیز اجرا شود. همچنین در راستای ساماندهی اطراف حرم عبدالعظیم حسنی قرارداد ساماندهی نفرآباد تنظیم شده که انشالله به زودی با حضور شهردار تهران کلنگ این محدوده زده خواهد شد.

او  با اشاره به مراحل اجرای پروژه‌های قبلی تاکید کرد: ۴ ماه قبل دو پروژه کلنگ زنی شد که هر دو در مرحله فندانسیون است.