در پی خشکاندن درختان توسط مالک یک برج در خیابان ولیعصر(عج) شهرداری منطقه یک اعلام کرد که جریمه با بالاترین ضریب برای مالک خاطی برج خیابان ولیعصر(عج) اعمال خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا حاجوی شهرداری منطقه یک در خصوص ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خشکاندن چند درخت در خیابان ولیعصر (عج)، اعلام کرد: این اقدام توسط مالک ملک نوساز در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع محمودیه پلاک ۲۷۲۸ انجام شده و ۱۰ اصله درخت چنار در این محدوده در سال‌های گذشته در حین عملیات ساختمانی خشک شده که در همین خصوص ضمن بررسی کارشناسی توسط کارشناس رسمی دادگستری و پیگیری اداره حقوقی منطقه، موضوع در کمیسیون ماده ۷ منطقه نیز مطرح شده و در حال صدور رأی جریمه با بالاترین ضریب است.

براساس گفته شهردار منطقه یک، ملک مذکور فاقد پایان کار بوده و تا تعیین تکلیف درختان خشک و پرداخت جرایم مربوطه هیچ‌گونه پایان کاری صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: ماجرای خشک شدن درختان ولیعصر به شورا کشیده شد 

                     علت خشک شدن چند درخت در خیابان ولیعصر چه بود؟

روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد در حدفاصل چهارراه پارک‌وی تا میدان تجریش در خیابان ولیعصر (عج) تعدادی از درختان چنار در مقابل یک ملک نوساز خشک شده است. این موضوع با واکنش‌های بسیاری همراه شد. ناصر امانی  در این رابطه گفته بود:«بررسی‌ها نشان داده که کمیسیون ماده ۷ در حال صدور رای جریمه با بالاترین ضریب است، ضمن این‌که ملک مذکور فاقد پروانه بوده و تا تعیین تکلیف درختان خشک شده و پرداخت جرائم مربوطه هیچ‌گونه پایان کاری برای آن صادر نخواهد شد.»

امروز نیز موضوع درختان خشک شده خیابان ولیعصر به شورای شهر کشیده شد و مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران از شهرداری‌ تهران خواست تا در این خصوص گزارش ارائه و موضوع را از طریق مرجع قضایی پیگیری کند.

منبع: مهر