به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از اتوموتیو نیوز، این اطلاعات از رئیس این برند یعنی ژان فیلیپ ایمپاراتو، در یک میزگرد رسانهای به دست آمده است.
ایمپراتو تمایلی به توضیح درباره این وسیله نقلیه بهعنوان یک سدان یا کراس اوور را نداشت. در مصاحبهای در ماه مارس، او گفته بود که میخواهد خودرویی برای رقابت با BMW X۵، X۶ و سری ۷ بسازد.
او همچنین هدف خود را از این محصول برای رقابت در پردرآمدترین بخش دنیا اعلام کرد.
ایمپراتو گفت که تصمیمگیری در مورد فرم خودرو تا پایان سال انجام خواهد شد. توسعه این مدل در ایالات متحده و هدفگذاری برای بخش بسیار سودآور، ممکن است در این جهت باشد که این خودرو یک وسیله نقلیه کاربردی خواهد بود تا یک نمونه سنتی. کراس اوورها در آنجا تجارت بزرگی انجام میدهند.
او در جریان تماس اخیر رسانهها گفت: «پیشنهاد ما برای خودروهای سایز بزرگ باید متناسب با بازارهای بینالمللی، آمریکایی، چینی، اروپایی باشد.»
پیشرانه این وسیله نقلیه یک رمز و راز کامل است. تا سال ۲۰۲۷، آلفارومئو میخواهد ۱۰۰ درصد محصولاتش در اروپا، آمریکای شمالی و چین، خودروهای برقی باشند.
در حالی که آلفارومئو قصد دارد این خودرو را در ایالات متحده توسعه دهد، این شرکت هنوز نمیداند که آیا این محصول را در این کشور میسازد یا خیر.
ایمپراتو گفت: «تولید در ایالات متحده چیزی نیست که ما تصمیم گرفتهایم و چیزی است که اکنون نمیخواهیم درباره آن تصمیم بگیریم.»
آلفارومئو چندین محصول جدید دیگر در افق خود دارد، زیرا ۵ مدل تا سال ۲۰۲۶ عرضه میشوند. در میان محصولات آتی، یک کراس اوور الکتریکی در سال ۲۰۲۴ عرضه میشود که پایینتر از Tonale و Stelvio قرار خواهد گرفت. همچنین نسل بعدی جولیا نیز EV خواهد بود.