مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: در عملیاتی نفس‌گیر و حساس چهار نفر که در دستگاه تاب اسکای شهربازی کوثر گیر افتاده بودند، نجات یافتند.

به گزارش همشهری آنلاین، نصرت اله لطفی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام در رابطه با این حادثه گفت: به علت بروز نقص فنی در عملکرد دستگاه بازی تاب اسکای، چهار نفر در ارتفاع ۲۵ متری از سطح زمین گیر افتادند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تیم‌های آتش نشانی سریع به محل حادثه اعزام شدند و قبل از بروز فاجعه سقوط این افراد از ارتفاع نجات یافتند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام یادآور شد: برای انجام این عملیات مهم و حساس مجبور به برش و قیچی کردن برخی موانع سر مسیر ماشین‌های آتش نشانی به محل حادثه شدیم. همچنین تلاش نیروهای انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در محل و جلوگیری از ازدحام مردم قابل تقدیر است.

او ادامه داد: با پایین آوردن افراد گیر افتاده در ارتفاع، به علت ترس ۲ نفر از آنها دچار افت فشار و بیهوشی شده بودند که بلافاصله تحویل نیروهای امدادی مستقر در محل شدند.

لطفی با اشاره به اینکه این دستگاه از ادامه فعالیت ممنوع شد، از مسوولان و متولیان امر خواست نسبت به بازرسی دقیق وسایل شهربازی که جان افراد را به مخاطره می‌اندازند، توجه بیشتری داشته باشند چرا که عمده این دستگاه‌های بازی فرسوده هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها