بنا به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مقرر شد همه وزرا و معاونین رئیس جمهور در هفته دولت با حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی به‌ صورت چهره به چهره، ملاقات‌های مردمی و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، کارهای لازم را انجام دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به گرامیداشت هفته دولت و تقارن این ایام با هفته جهانی مساجد، بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مقرر شد همه وزرا و معاونین رئیس جمهور در این روزها با حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی در میان مردم حاضر شوند و به‌صورت چهره به چهره، ملاقات‌های مردمی و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، کارهای لازم را انجام دهند. 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این‌باره گفت: از برکات کم نظیر این دولت، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است که تقریبا در همه اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، میزهای ارتباط دولت با مردم برگزار می‌شود؛ لذا این تصمیم خوب برای هفته دولت گرفته شده است.
 
حجت‌الاسلام صالحی، تصریح کرد: بر اساس مکاتبات با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم برای حضور اعضای محترم هیئت دولت و انجام ملاقات با مردم حاضر در مراسم معنوی نماز جماعت و هیئت‌های مذهبی این شب‌ها در ۳۰ مسجد جامع شناخته شده استان تهران انجام خواهد شد.