رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اشاره به اینکه از ماه رمضان گذشته مشکلات کمبود آب شروع شد، گفت: هشدارهای لازم به مردم داده نشد و به جدول قطعی‌های فعلی هم چندان عمل نمی‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، اکبر کاووسی امید رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان گفت: امروز مسئله‌ اول همدان، کمبود آب است و برای این بی تدبیرها از مردم دانای همدان عذرخواهی می کنم. طبق قانون اساسی، عضو شورای اسلامی شهر می‌تواند در حوزه انتخابیه خود مشکلات شهر را بررسی کرده و ضمن ارائه راهکار به مسئولان مربوطه اطلاع دهد.

کاووسی امید با اشاره به بحران بی آبی همان اضافه کرد: مسئله مهم امروز شهر ما نبود آب است که مردم را با چالش مواجه کرده و این در حالیست که از گذشته مسئولان دلسوز و متخصص این حوزه بحران آینده را گوشزد کرده بودند.

او با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پیمانکار پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان است و هم اکنون شبانه روز مشغول کار هستند، یادآور شد: فعالیت‌های این قرارگاه و مسئولان مربوطه قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان ادامه داد: بحران فعلی آب را در کوتاه مدت با حفر چاه و اجاره چاه‌های آب کشاورزی و چشمه‌های بالادستی همدان می‌توان تا حدودی برطرف کرد. شهرداری همدان هم در کمک به همشهریان در بخش آب غیر شرب اقدامات خوبی داشته که قابل تقدیر است.

منبع : روابط عمومی شورای شهر همدان

منبع: ایسنا