شاگردان یحیی گل محمدی با یک بازی خوب موفق شدند تا ۳ امتیاز مهم دیگر را به دست بیاورند.

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی با یک نماش فوق العاده موفق شدند با ۳ گل برابر رقیب به برتری برسند.

سرخ ها در همان دقایق آغازین نیمه اول  و روی همکاری خوب اسماعیلی فر و صادقی موفق به گلزنی شدند.

در دقیقه ۱۳ پاس از پشت محوطه اسماعیلی‌فر به سعید صادقی برای خود دانیال کاشته شد و پاس مدافع راست پرسپولیس به دهانه دروازه با ضربه لوکادیا تبدیل به گل شد تا مهاجم هلندی سرخ ها یک بار دیگر فرصت طلبی خود را نشان دهد.

اما ستاره بی چون و چرای سرخ ها در این دیدار سعید صادقی بود. بازیکنی که نبض حرکات هجومی سرخ ها را در دست داشت. صادقی دقایقی بعد از گل اول یک فرصت عالی برای لوکادیا ساخت اما این بار ستاره هلندی سرخ ها موفق به گلزنی نشد.

در دقیقه ۳۵ اما این بار نوبت خود سعید صادقی بودتا با یک حرکت عالی و گلزنی از زیر بار فشار انتقادات خارج شود. او در صحنه گل دوم با حرکت در عرض محوطه جریمه با ضربه پای چپ به زیبایی گل دوم سرخ ها را به ثمر رساند تا سرخ ها نیمه اول را با نتیجه ۲ بر صفر برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاگردان ساکت الهامی برای جبران گل های خورده پیش کشیدند اما خط دفاع مستحکم سرخ ها فرصت گلزنی به آنها نداد تا در ادامه باز هم سعید صادقی باشد که برای سرخ ها گلزنی می کند.

در دقیقه ۶۱ شرایطی که هوادار جلو کشیده بود توپگیری بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و بازیسازی سریع منجر به حرکت پا به توپ سعید صادقی شد و این بازیکن با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دبل کرد.

در ادامه یحیی گل محمدی با چند تعویض تلاش کرد تا بازی را اداره کند اما خطای هندی که بیرون یا داخل ۱۸ قدم بودنش مشکوک به نظر می رسید باعث شد تا بیژن حیدری به سود هوادار اعلام پنالتی کند. پنالتی هوادار را داریوش شجاعیان هافبک سابق استقلال به طاق دروازه سرخ ها کوبید تا بیرانوند و سرخ ها اولین گل فصل را دریافت کنند.

در نهایت سرخها این دیدار را با همان نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان بردند تا با ۱۱ امتیاز همچنان صدرنشن لیگ باقی مانند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، نعتمی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، معین عباسیان، سیدمحمد میری، بابک مرادی و محمدجواد محمدی