شهردار منطقه ٢٠ مسیرهای راه‌پیمایی «جاماندگان اربعین »را اعلام کرد و از آمادگی این منطقه برای میزبانی از خیل عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در روز اربعین خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین،«سید محمد ناظم رضوی» گفت : «به منظور خدمات‌رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین تمهیدات رفاهی، خدماتی و امنیتی پیش‌بینی شده است. »
ناظم رضوی ادامه داد : «در همین راستا با هماهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران و از سوی حوزه خدمات شهری این منطقه ١٧٠ تیغه علم، کُتل و نمادهای عاشورایی نقاشی‌خط با طراحی و نقاشی ویژه این ایام در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) جانمایی شده است. »
ناظم رضوی درباره مسیر راه‌پیمایی جاماندگان اربعین گفت : «زائران از میدان امام حسین (ع) به سمت شهر ری حرکت می‌کنند و در شهر ری مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین از خیابان فدائیان اسلام حدفاصل بزرگراه آزادگان تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، خیابان شهید رجایی حدفاصل بزرگراه آزادگان تا خیابان فدائیان اسلام و خیابان ورامین حدفاصل پل تقی آباد تا میدان بسیج تعیین شده است. »
مراسم جاماندگان اربعین از ١٠ سال پیش هر ساله در روز اربعین برگزار می‌شود و زائران مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را پیاده طی می‌کنند.