پرسپولیس در یک بازی سخت موفق شد نفت را در مسجد سلیمان ببرد و به صدر جدول بازگردد.

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس امشب و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. در نیمه اول و در دقیقه ۱۲ تیم میزبان خیلی زود توسط سامان نریمان جهان با یک ضربه سرضرب پشت هجده قدم موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند.

دقایقی بعد از این گل سعید صادقی در موقعیتی دو به تک با گلر نفت با خودخواهی به لوکادیا پاس نداد تا موقعیت عالی از دست برود.  در ادامه بازیکنان نفت روی یک ضدحمله می توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند که نریمان جهان در یک موقعیت تک به تک توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

در دقایق پایانی نیمه اول  یورگن لوکادیا در موقعیت تک به تک توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند اما به شکلی مشکوک داور این گل را آفساید گرفت.

در نیمه دوم اما پرسپولیس خیلی زود و روی حرکت لوکادیا موفق به گرفتن پنالتی شد که ستاره هلندی سرخ ها بر خلاف فصل قبل که ترابی پنالتی زن پرسپولیس بود پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی سرخ ها را به ثمر رساند.  در صحنه پنالتی مدافع نفت با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار شاگردان مهاجری سخت شود.

اما این پایان شب پرفروغ ستاره هلتدی سرخ ها نبود. در دقیقه ۷۴ ارسال دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از چرخش، شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را برای بار دوم نیز گشود.

در ادامه یحیی گل محمدی با انجام چند تعویض سعی کرد بازی را اداره کند تا تیمش 3 امتیاز مهم این بازی را به دست بیاورد. سرخ ها با این 3 امتیاز 14 امتیازی شدند و بهتنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.

داور: محمدرضا مهدوی

کمک داوران: حمیدرضا افشون و علیرضا مرادی

کارت زرد: حسین شنانی، میلاد باقری و مهدی ثابتی مربی نفت مسجدسلیمان، مرتضی پورعلیگنجی و سروش رفیعی از پرسپولیس

کارت قرمز: میلاد باقری

ترکیب نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سامان نریمان جهان، حسین مجلی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند ، مرتضی پورعلی‌گنجی ، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی ، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی ، میلاد سرلک ، سعید صادقی، سروش رفیعی ، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی