به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وال استریت ژورنال، اینستاگرام با قابلیت Reels قصد داشت با تیکتاک رقابت کند، اما بر اساس اسناد موجود، این مهم نه تنها اتفاق نیفتاده، بلکه این شبکه اجتماعی نسبت به ماه گذشته خود، عملکرد بدتری داشته و تعامل کمتری را از سوی کاربران دریافت کرده است.
اسنادی در ماه اوت در داخل متا منتشر شده است و نشان میدهد، میزان تعامل با ویدیوهای Reels کمتر از یک دهم ویدیوهای تیکتاک بوده است.
بهعلاوه، محبوبیت این ویدیوها در خود اینستاگرام هم ۱۳.۶ درصد نسبت به ماه قبل از آن، کاهش نشان میدهد. گفته شده، اصلیترین کاربران Reels کمترین تعامل را با آن دارند.
بیشتر بخوانید:
حدود یک سوم محتواهای این پلتفرم شبکه اجتماعی جای دیگری ساخته شده و در این پلتفرم بازنشر میشوند.