استاندار تهران یگان ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و گفت: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم محوری استوار است و پلیس از میان مردم و برای مردم باید باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، محسن منصوری در دیدار با سرهنگ صادق آرمین مهر فرمانده یگان ویژه شرق استان تهران، ضمن گرامی داشت هفته فراجا افزود: پلیس ستون امنیت در کشور و جامعه است و امروز کارکنان فراجا در قلب مردم جای دارند و مورد توجه و تشویق مردم ایران اسلامی هستند.

وی پلیس ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و تاکید کرد: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم محوری استوار است و پلیس از میان مردم و برای مردم باید باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.

استاندار تهران ادامه داد: بدون شک امنیت مثال زدنی ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی جان برکفان انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در اوج صلابت و اقتدار صورت می گیرد و در جای جای ایران اسلامی رشادت های حافظان نظم و امنیت می درخشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر که با توطئه دشمنان ایران اسلامی رقم خورد، یگان ویژه با همکاری و حمایت مردم توانست به شایستگی امنیت، نظم و آرامش اجتماعی را حفظ کند.

منصوری با اشاره به شعار هفته فراجا با موضوع پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس تاکید کرد: از برکات انقلاب اسلامی همین است که پلیس در تراز انقلاب در خدمت مردم و در کنار مردم است.

دیدار استاندار تهران با خانواده شهید مدافع امنیت "سلمان امیراحمدی"

استاندار تهران با خانواده شهید مدافع امنیت "سلمان امیراحمدی" دیدار و از ایثار و فداکاری آنان تقدیر کرد.
 
در این دیدار منصوری ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید امیر احمدی، گفت: مرحبا به مادر شهید که با شیرپاک و نان حلال چنین فرزندانی را تربیت کردند. قدردان خانواده این شهید بزرگوار که در راه امنیت کشور فرزند خود را تقدیم کرده اند هستیم. از خداوند برای شما صبر مضاعف و برای آن شهید علو درجات را خواهانیم.
 
استاندار تهران افزود: ما وظیفه داشتیم تا خدمت شما برسیم و شهادت فرزندتان را تبریک و تسلیت بگوییم و مطمئن باشید نمی گذاریم خون شهدایی که برای دفاع از امنیت از جان خود گذشته اند، پای مال شود.
 
منصوری با تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه ها برای رسیدگی از وجود عزم جدی برای مقابله با اغتشاشگران و عاملان این واقعه تلخ خبر داد.
 
شهید امیراحمدی در آشوب‌های اخیر روز شنبه 16 مهرماه به دست اغتشاشگران و منافقان با شلیک مستقیم سلاح گرم مظلومانه به شهادت رسید.

منبع: ایرنا