میلاد فخرالدینی، مدافع این فصل آلومینیوم که این هفته باید مقابل تیم سابقش به میدان برود، از انگیزه‌های تیم مهدی رحمتی می‌گوید.

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی 

استقلال بعد از پیروزی در اصفهان، حالا باید در انتظار میزبانی از آلومینیوم اراک در هفته دهم مسابقات لیگ برتر باشد. تیم اراکی با هدایت سیدمهدی رحمتی نتایج بدی در لیگ امسال نگرفته و شاگردان این مربی امیدوارند که این بار در تهران از استقلال امتیاز بگیرند. میلاد فخرالدینی مدافع راست آلومینیوم هم در گفت‌وگو با همشهری ورزشی تأکید می‌کند که آنها حریف سرسختی برای استقلال خواهند بود.

*شرایط آلومینیوم در آستانه بازی با استقلال چطور است؟

خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در بازی قبلی هم مس را شکست دادیم که این برد انگیزه زیادی به بازیکنان داد. ما دنبال این هستیم که موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

*جالب اینجاست که تیم شما فقط ۴‌گل خورده و جزو تیم‌هایی هستید که در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته‌اید. در این مورد صحبت می‌کنی؟

بله، خدا را شکر ساختار دفاعی خوبی داریم و هدف‌مان در هر بازی این است که گل نخوریم و از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

*کار کردن با سیدمهدی رحمتی چطور است؟

رحمتی مدت زمان زیادی نیست که فوتبال را کنار گذاشته و امتیاز مثبت در مورد او این است که از لحاظ سنی نزدیک به ماست. همه بازیکنان با رحمتی راحت هستند و جو خوبی هم در تیم حاکم است.

*در مورد بازی با استقلال چه صحبتی داری؟

استقلال جزو تیم‌های باکیفیت لیگ است که می‌خواهد قهرمانی سال قبل را تکرار کند. آنها تیمی پرمهره و پرهزینه هستند و بازی آسانی در پیش نداریم. البته این دلیل نمی‌شود که خیال کنید قرار است تسلیم شویم. ما ترسی از استقلال نداریم و می‌خواهیم در آزادی نتیجه بگیریم. پارسال در اراک باید استقلال را می‌بردیم که بازی مساوی شد و در تهران هم دوباره مساوی کردیم.

*فکر می‌کنی پتانسیل شکست دادن استقلال را دارید؟

بله، ما می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم. آلومینیوم تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار دارد و تلاش می‌کنیم تا در این بازی نتیجه بگیریم.

*در مورد غیبت هواداران در بازی‌های لیگ برتر چه صحبتی داری؟

وقتی تماشاگر در ورزشگاه نباشد، بازیکنان هم انگیزه و هیجان همیشگی را ندارند. ما نباید هواداران را از فوتبال دور کنیم. این اصلا برای فوتبال ما خوب نیست.

*البته غیبت هواداران در بازی با استقلال به سود شماست، قبول داری؟

بله، همینطور است. من در استقلال بازی کردم و می‌دانم که وقتی هواداران در ورزشگاه باشند قدرت تیم چند برابر می‌شود.

*تا حالا به استقلال گل زده‌ای؟

بله، در تراکتور که بودم به استقلال گل زدم.

*فکر می‌کنی این اتفاق دوباره تکرار شود؟

نمی‌دانم، امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به سود تیم باشد.

*به‌نظر تو کدام تیم قهرمان می‌شود؟

پیش‌بینی سخت است چون چند تیم شرایط خوبی دارند و دنبال قهرمانی هستند. من فولاد را تیم خوبی می‌بینم و این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

*ولی فولاد از لحاظ بازیکن در سطح پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیست.

از نظر من فولاد تیم گردن‌کلفتی است. این درست است که آنها در این چند هفته بردی نداشته‌اند ولی شرایط فولاد تغییر خواهد کرد.

*دلیل کیفیت پایین برخی از بازی‌ها لیگ برتر چیست؟

کیفیت لیگ ما خوب است و اگر هم سطح بازی‌ها افت می‌کند، دلیلش خرابی برخی زمین‌هاست. ۳-۲ سال پیش شرایط بهتر بود ولی الان برخی از زمین‌ها واقعا خراب هستند. البته این را هم بگویم که کیفیت توپ‌های لیگ برتر هم خوب نیست، با این حال کیفیت اکثر بازی‌ها از لحاظ فنی خوب است.

منبع: روزنامه همشهری