وقتی صحبت از نمایشگاه های مجازی می شود شاید اولین سوالی که به ذهن هر کدام از ما برسد این باشد که با وجود نمایشگاه های محیطی بسیار، چرا باید در نمایشگاه مجازی شرکت کنیم؟

جواب این سوال به الویت های ما باز می گردد.

شرکت در نمایشگاه مجازی به معنی صرفه جویی در زمان، کاهش حجم ترافیک شهری، کمک به محیط زیست با کاهش آلودگی صوتی و آلودگی هوا، جلوگیری از افزایش بیماری های واگیردار و اپیدمی های موجود، کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری و ... می باشد.

می دانیم که برای برگزاری یک نمایشگاه حضوری چند روزه، مدیران کسب و کارهای مختلف از ماه ها قبل برنامه ریزی جهت شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی و آماده سازی نیروهای انسانی جهت ارائه خدمات را انجام می دهند و تمام این مراحل نیازمند صرف هزینه و زمان است.

و تمام این زحمات تنها برای چند روز محدود در نمایشگاه است!

زیرا به دلیل کمبود فضای نمایشگاه امکان برگزاری نمایشگاه ها با عناوین مختلف به طور همزمان وجود ندارد، پس برای هر کسب و کاری تنها چند روز فرصت می باشد.

ما به عنوان مدیران کسب و کار، می توانیم با شرکت در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس علاوه بر صرف هزینه کمتر جهت غرفه سازی و افزایش روزهای نمایشگاه که به دلیل عدم محدودیت در فضای مجازی مهیا می شود و در نظر گرفتن آسایش بازدید کنندگان که به راحتی می توانند تنها با دسترسی به رایانه و تلفن همراه خود به بازدید نمایشگاه بپردازند، قدمی مثبت در بازاریابی و جذب مشتریان برداریم.

از طرفی ما به عنوان بازدید کننده از نمایشگاه، تنها چند روز محدود وقت داریم تا تمام گرفتاری ها و برنامه های شخصی و کاری خود را کنار بگذاریم و برای بازدید از نمایشگاه زمان بندی کنیم.

با وجود زمان محدود نمایشگاه و ترافیک های سنگین که همیشه در روزهای نمایشگاه شاهد آن هستیم، شاید حتی نیاز باشد یک روز کامل را برای بازدید از نمایشگاه خالی کنیم.

مطمئنا در این روزهای شلوغ و پر از برنامه، ترجیح همه ما آسایش و فراق بال هنگام بازدید از نمایشگاه مورد علاقه مان است.

با وجود اینکه شلوغی و تراکم جمعیت که در نمایشگاه های حضوری شاهد آن هستیم برای ما عادی شده است ولی بعد از شیوع بیماری های واگیردار همچون کرونا و... در جمعیت های این چنینی همه ما در خطر ابتلا به بیماری هستیم و کم و بیش این نگرانی همراه ما ست. این نگرانی ها، هرچند کوچک، ناخودآگاه تمرکز شرکت کنندگان در نمایشگاه را از بین می برد. چه به عنوان بازدید کننده از غرفه ها، و چه به عنوان غرفه دار نمایشگاه، کیفیت ارتباطات و حتی ارائه خدمات، با وجود استرس و نگرانی به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

در عصر حاضر که عصر تکنولوژی است، تمامی امکانات، ابزار و خدمات برای ما مهیا است تا بهترین استفاده را از زمان و انرژی خود داشته باشیم.

نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس می تواند به عنوان یک انتخاب هوشمندانه، به تنهایی یا در کنار نمایشگاه های فیزیکی (یعنی مکمل نمایشگاه های فیزیکی) با بالاترین کیفیت نیازهای بازدیدکنندگان و غرفه داران را برطرف ساخته، لذت و آسایش دسترسی به تمامی خدمات در نمایشگاه را به ساده ترین حالت برای بازدید کنندگان و شرکت های مختلف به عنوان غرفه داران در سراسر کشور مهیا کند.

کمی درباره هایتکس بیشتر بدانید:

نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس، اولین نرم افزار و پلتفرم نمایشگاه مجازی سه بعدی واقعی با امکان گشت زنی بازدیدکنندگان در سالن ها و ایجاد تعاملات با غرفه داران و بازدید از کاتالوگ، بروشور، فیلم و تیزر و...از غرفه ها با تیپ مختلف در محیطی هیجان انگیز و جذاب است.

در حال حاضر نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس همگام با تکنولوژی در گامی نو و البته با توجه به نیازسنجی واحد های کسب و کار خود اقدام به راه اندازی اولین سامانه هوشمند نمایشگاه مجازی سه بعدی کرده است

هایتکس آماده ارائه سرویس در برگزاری نمایشگاه های مجازی به سازمانها، نهادها و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه میباشد.

درنمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس می توانید در هر زمان و هرمکان از طریق رایانه و یا تلفن همراه به راحتی و در آرامش از نمایشگاه بازدید فرمایید.

-بازدید از نمایشگاه مجازی بدون مرز مکانی و زمانی از هر جای دنیا که راهکاری برای معرفی و صادرات صنایع بزرگ و کوچک کشور میباشد جزو بهترین راه های بازاریابی کسب و کار شماست.

کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری، مصرف بهینه سوخت، کاهش ترافیک، کمک به محیط زیست و هوای سالم و پاک، امکان برگزاری نمایشگاه در دوران بیماریهای اپیدمیبدون ایجاد تجمعات پرخطر، کاهش هزینه برای غرفه داران و مدیران کسب و کار جهت معرفی محصولات و خدمات، استقبال بازدیدکنندگان به دلیل راحتی در بازدید از نمایشگاه مجازی و... و.

-امکان تعامل متنی و تصویری بازدید کنندگان با غرفه داران و دسترسی به اطلاعات کاملی از کسب و کارهای شرکت کننده در نمایشگاه ها

و همچنین امکان انتخاب آواتار یا عکس پروفایل برای بازدیدکنندگان و همچنین تعامل بازدید کنندگان در سالن های نمایشگاهی با یکدیگر تنها گوشه ای از مزایای نرم افزار و پلتفرم هایتکس میباشد.

امید است خدمات ما بستری مناسب جهت رشد و پیشرفت کسب و کارها در کشور و گامی نو در صادرات و تعاملات بین المللی شرکت ها و سازمان ها باشد.

هایتکس در ساخت نمایشگاه مجازی به شما کمک خواهد کرد.